Олександра Д.
У 2013 році вступила на бюджет в НУБіП, факультет водних біоресурсів та аквакультури, де провчилася більше 5 років і закінчила магістратуру в 2018 році
У 2013 році вступила на бюджет в НУБіП, факультет водних біоресурсів та аквакультури, де провчилася більше 5 років і закінчила магістратуру в 2018 році
Київ
У 2013 році випустилася зі школи і вступила до Національного університету біоресурсів і природокористування в Києві на факультет водних біоресурсів та аквакультури на бюджет.
Під час навчання детально вивчала ботаніку, зоологію, мікробіологію та інші суміжні предмети. Брала участь у великій кількості лабораторних і практичних занять, в тому числі і виїзних, таких як збір гербарію, забір матеріалу води, повітря, грунту і тд.
У 2017 поступила на магістратуру за фахом "внутрішні водойми", де провчилася на бюджеті рік і 3 місяці.
На мою думку до кожного учня потрібен індивідуальний підхід, тому як кожен сприймає і засвоює інформацію по-різному. Комусь потрібно більше часу для закріплення матеріалу, інші краще сприймають візуальний контент, ніж аудіо etc.
З переходом на віддалене навчання в зв'язку з епідеміологічною ситуацією в країні багато учнів перестали отримувати достатній обсяг матеріалу. Причин цьому досить багато, від простого невідвідування онлайн уроків, до невміння деяких вчителів і викладачів користуватися комп'ютерними технологіями.
Основним завданням викладача зараз є не нагляд і контроль учня, а доступне донесення інформації у зрозумілій формі. Учень повинен самостійно зрозуміти для чого він вивчає предмет і чому предмет йому цікавий. Такі знання будуть корисні для учня і в майбутньому.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором