Віталіна З.
Репетитор для всіх. Темп отримання знань залежить від взаємної праці. Відкрита до людей, які готові займатися. Атмосфера занять легка та мотивуюча.
Репетитор для всіх. Темп отримання знань залежить від взаємної праці. Відкрита до людей, які готові займатися. Атмосфера занять легка та мотивуюча.
Деталі про досвід викладання:
Займаюся з усіма. Заняття проводяться на онлайн-платформі ZOOM. У фокусі роботи:
- вивчення лексики, а також граматики
- розвиток навичок письма, говоріння, аудіювання, читання та перекладу
- акцент на розвиток практичних навичок та подолання мовного бар’єру
За потреби виконую домашнє завдання з учнями.
Індивідуальні побажання учня завжди враховуються. Всі теоретичні знання обов’язково закріплюються практичними. Темп та програма вивчення мови підбирається індивідуально до кожного учня.
Деталі про досвід викладання:
Займаюся з усіма. Заняття проводяться на онлайн-платформі ZOOM. Методика викладання полягає у доступному та зрозумілому поясненні граматичних правил німецької мови, а також у відпрацюванні та закріплені матеріалу.Специфіка та методи пояснення матеріалу залежать від рівня знань учня та індивідуальних особливостей характеру та сприйняття інформації. У фокусі роботи стоїть:
- вивчення тематичної та загальної лексики, а також різнорівневої граматики
- розвиток навичок письма, говоріння, аудіювання,
Я закінчила Сумський державний університет, факультет Іноземної філології та соціальних комунікацій, отримала ступінь магістра. Викладанням англійської та німецької мов займаюся з 2017 року. Усі заняття проходять онлайн на платформі ZOOM. Під час роботи на заняття використовуються різні матеріали: онлайн-підручники, відео, аудіо, онлайн ігри та тести. Методи, які використовуються під час вивчення матеріалу: візуальний, асоціативний та метод проведення паралелей. Візуальний метод допомагає закріпити усе те, що учень сприймає на слух. Асоціативний метод є одним з найсучасніших методів запа’ятовування слів. За допомогою нього моїм учням набагато легше запам’ятати та потім використовувати лексику. А ось метод паралелей допомагає закріпити вивчення як граматичного, так і лексичного матеріалу, адже під час навчання приклади наводитимуться з вашого власного життя або навколишнього середовища.
Під час підготовки занять враховую індивідуальні побажання учня, щоб урок був максимально цікавим та корисним. Однак, досягнення результату можливе лише за роботи обох, адже репетитор не зможе за вас вивчити правила чи слова. Тому темп отримання знань залежить від взаємної праці.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором