Геннадій М.
Студент фізфаку КНУ. Багаторазовий переможець олімпіад. З дитиною завжди працюю у комфортній обстановці. При цьому наполегливо прошу дитину робити дз
Студент фізфаку КНУ. Багаторазовий переможець олімпіад. З дитиною завжди працюю у комфортній обстановці. При цьому наполегливо прошу дитину робити дз
Деталі про досвід викладання:
Розв'язок задачі з фізики — це комбінація типових прийомів. Учень за роки навчання збирає свою скарбничку таких прийомів: метод розмірностей, метод віртуальних переміщень, принцип симетрії тощо. Моя задача — розкласти ці прийоми по поличках. Для цього, на кожному занятті учень розбирається в 3–4 задачах: від «дано» до перевірки відповіді
֍ До навчання в Університеті -- переможець безлічі олімпіад з фізики та астрономії Всеукраїнського (республіканського) рівня.
֍ Зараз -- студент фізичного факультету КНУ Т. Г. Шевченка, бакалаврат. З 2019 р. викладаю в гуртку олімпіадної фізики «Motion» з фізики, до карантину 6 місяців вів гурток з фізики в 171 ліцеї «Лідер»
֍ Викладаю теми в тому ж порядку, як у шкільній програмі
֍ На занятті беремо одну тему і детально в ній розбираємось: пояснюю всю необхідну теорію та тренуємось із дитиною її закріплювати на прикладах.
֍ Якщо заняття з фізики, то одна тема -- це, наприклад: теплообмін, пружнє зіткнення, рух в полі сили тяжіння, коливання маятнику
֍ Якщо заняття з математики, то одна тема -- це, наприклад: операції з дробами, ознаки подільності на 2,3,4,5,..., побудова зрізів объемних фігур площиною, розв'язання нерівностей з параметром.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором