Ольга А.
Менторка, менеджерка освітніх програм з підвищення мовної компетентності. Проєктна менеджерка освітньої платформи Є-мова. Викладачка та мовна тренерка
Менторка, менеджерка освітніх програм з підвищення мовної компетентності. Проєктна менеджерка освітньої платформи Є-мова. Викладачка та мовна тренерка
Деталі про досвід викладання:
Мовний коучинг. Робота з мотивацією та мовними перешкодами. Розробка індивідуального плану розвитку мовної компетенції. Менторський супровід.
Мова не лише пасивно описує реальність. Вона - творить цю реальність.
Якщо ви вже намагалися взятися за вивчення української мови, аби частіше нею говорити, або потребували удосконалення своїх мовних та мовленнєвих навичок, мабуть, стикалися на початках з певними труднощами - бар'єрами. Цей етап проходить кожен, яку б мову не брався вчити.
То як подолати цей мовний бар’єр? ― запитаєте ви.
Насамперед треба зрозуміти, що мовний бар’єр з’являється через психологічний дискомфорт, часто викликаний невпевненістю у своїх знаннях та можливостях, або страхом видатися безглуздим і смішним в очах співрозмовника. Ось тут важливо знайти свої причини та виробити план дій для досягнення мовних цілей.
Саме тому я пропоную не просто вчити мову, а вчитися її вчити.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором