Богдан С.
Закінчив фізико-математичний ліцей, в університеті вивчив вищу математику, маю досвід роботи репетитором і викладачем в школі.
Закінчив фізико-математичний ліцей, в університеті вивчив вищу математику, маю досвід роботи репетитором і викладачем в школі.
Деталі про досвід викладання:
Підходжу творчо до процесу навчання, використовую відео, ігри, реальні предмети і приклади з життя. Так учень занурюється в процес, виникає інтерес і бажання пізнавати нове. Розробляю для студента індивідуальну програму роботи, за допомогою авторської методики швидко знаходжу прогалини і усуваю їх, що дозволяє розуміти і вивчати матеріал в рази швидше.
Деталі про досвід викладання:
Підходжу творчо до процесу навчання, використовую відео, ігри, реальні предмети і приклади з життя. Так учень занурюється в процес, виникає інтерес і бажання пізнавати нове. Розробляю для студента індивідуальну програму роботи, за допомогою авторської методики швидко знаходжу прогалини і усуваються їх, що дозволяє розуміти і вивчати матеріал в рази швидше.
Закінчив фізико-математичний ліцей, в університеті вивчив вищу математику, маю досвід роботи репетитором і викладачем в школі.
Володію авторської технологією навчання, яка включає в себе роботу з глибинним розумінням матеріалу, що досягається за допомогою повного викорінення всіх непорозумінь учня. Робота за принципом: «від простого до складного», використання реальних предметів і різних ігор на уроці дозволяє швидко, ефективно і весело вивчити будь-яку тему. Учень розвиває логіку і критичне мислення, сам робить висновки в процесі діалогу, а не завчає формули. Учень навчається працювати самостійно, самому мислити і приходити до позитивного результату, швидко і якісно вирішувати проблеми і досягати результату.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором