Дарія М.
Мой ученик зовут меня Дашей, так как я не верю в удаленность ученика и учителя. Поддержка и позитивный подход - главные союзники учителей.
Мой ученик зовут меня Дашей, так как я не верю в удаленность ученика и учителя. Поддержка и позитивный подход - главные союзники учителей.
Вища педагогічна освіта – магістр філології, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова.
Робота як у приватних, так і в державних школах. Досвід роботи вчителем у Китаї.
Ставлю вимову не гірше за носії мови, мої діти знають як вимовляти міжзубні, горлові та носові звуки. У моїх дітей не буде проблем із вимовою звуку {r} та розуміння різниці у вимові довгих та коротких звуків.
Я вірю в те, що граматична база мови - один із стовпців, на якому стоїть англійська мова, і розуміння, як будуватися граматично правильна пропозиція не менш важлива, ніж великий словниковий запас. Тому я вмію пояснити граматичні правила та їх застосування у живій розмові.
Я не буду вам брехати, і говорити, що ваша дитина заговорить мовою через тиждень занять, тому що вивчення мови це трудомісткий і іноді довгий процес, але я можу гарантувати допомогу у вирішенні складних завдань, допомоги батькам при контролі виконання домашніх завдань та допомоги дитині у вивченні мови у комфортному темпі та комфортній атмосфері.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором