Мар'яна М.
Закінчила бакалаврат за спеціальністю "українська філологія". Опісля вступила на магістратуру на спеціальність "спеціальна освіта: логопедія"
Закінчила бакалаврат за спеціальністю "українська філологія". Опісля вступила на магістратуру на спеціальність "спеціальна освіта: логопедія"
Мені 20 років, закінчила Жидачівський НВК, склала ЗНО з української мови та літератури на 189 балів. Вступила на бюджетну форму навчання у ЛНУ ім. І.Я.Франка на спеціальність "українська мова та література". Протягом 4-х років сумлінно навчалась, ретельно вивчаючи усі аспекти своєї спеціальності. Як результат, отримувала стипендію за результатами кожної сесії (зазвичай підвищену).
У липні 2021 року отримала диплом (на жаль, один залік з першого курсу завадив отримати диплом із відзнакою). Опісля вступила у ЛНУ ім. І.Я.Франка на факультет педагогічної освіти на спеціальність "спеціальна освіта: логопедія".
Зараз працюю логопедом у школі по роботі з інклюзивними дітьми (діагнози: СГДУ, ЗПР).
А також активно розвиваюсь у сфері україністики (проходжу різноманітні курси, тренінги, вебінари тощо).
У репетиторстві акцентую на темах, котрі учень вивчає у школі й паралельно із тим "підтягуємо" дотичні теми, котрі потребують ретельнішого опрацювання.
Такий підхід вважаю найдоцільнішим, тому що переконана, що робота репетитора полягає у тому, аби допомогти учневі з поточним навчанням, виявити слабкі сторони у вивченні тем минулих років та перетворити їх у сильні сторони.
Репетитор, на мою думку, не повинен гнути свою лінію у навчанні учнів та йти у протилежний бік від поточної навчальної програми, адже, як доводить практика, учням значно складніше укласти матеріал, який вивчив у школі, та матеріал, який вивчив у репетитора, в одну цілісну картину. Значно краще, коли навчання у школі та у репетитора відбувається паралельноЗЗ
Працелюбна, наполеглива та відповідальна. Все роблю «на совість». Швидко навчаюсь новому та пристосовуюсь до нових умов.
Легко знаходжу спільну мову з різними людьми, особливо з дітьми.
У роботі застосовую сучасні методи та форми навчання. У процесі навчання мотивую, зацікавлюю та підтримую учнів. Допомагаю їм сформувати впевненість в собі та розвинути навички командної роботи.
Поважаю та ціную чужу думку й зауваги. Під час навчання прислухаюсь до старших колег та, особливо, до батьків.
Прагну самовдосконалення.
Отримавши досвід педагогічної практики у школі, усвідомила, що хочу працювати й розвиватися у сфері вчителювання
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором