Владислав Д.
Інтерес та відсутність внутрішніх бар'єрів – запорука вивчення математики.
Інтерес та відсутність внутрішніх бар'єрів – запорука вивчення математики.
Допомагаю викликати інтерес до математики творчим та нестандартним підходом, щоб дитина знала предмет не лише тому, що потрібно отримати високу оцінку, а й щоб розвинути логічне та нестандартне мислення.
Короткий опис методики:
1) Визначити інтереси дитини.
2) Відповідно до інтересів, шкільної програми та необхідних математичних навичок для реального життя скомпілювати план навчання.
3) Задоволена дитина чекає на нове заняття!
Фізико-Математичний факультет КПІ:
- 2,5 роки вивчення педагогіки та методики викладання.
- Практичний досвід викладання студентам та школярам – 6 місяців.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором