Анна Н.
У 2011р закінчила магістратуру НТУУ "КПІ" і майже 13 років навчаю дітей математиці. Саме після стажування в 2010р у школі зрозуміла,що навчати дітей дуже подобається, але саме тих дітей, які хочуть вчитися, а не просто бути присутніми на уроках.
У 2011р закінчила магістратуру НТУУ "КПІ" і майже 13 років навчаю дітей математиці. Саме після стажування в 2010р у школі зрозуміла,що навчати дітей дуже подобається, але саме тих дітей, які хочуть вчитися, а не просто бути присутніми на уроках.
Деталі про досвід викладання:
Схема уроку Я- Ми- Ти привчає дитину думати самостійно і не боятися робити помилки, адже саме навчити думати дитину логічно і знаходити певний алгоритм дій у завдяннях і є ціллю додаткових завдань, а не просто робити дз з учнем для покращення оцінок.
Дехто вважає, що математика- цариця Наук, для когось- це просто шкільний предмет, який у житті і не знадобиться (от дійсно є ж багато програм для розрахунків онлайн, але ж і їх придумав хтось), але саме математичні задачі дають змогу у дорослому житті мислити раціонально,абстрактивно, розвивают інтуіцію і оригінальність думки. Я вчу думати, а не розв"язувати по шаблону,завчаючи порядок дій.
Після наших занять діти перестають боятися контрольних робіт ,усяких тестів або виклику до дошки. Як іноді кажуть мої учні: "з Вами математика не така вже й страшна, як здаєтся спочатку".
Уроки проводжу в зумі, пишемо з учнем в міро
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором