Іван Л.
Заслужений учитель України, «Відмінник освіти України» (2006), « Василь Сухомлинський» (2008) Посада, місце роботи: учитель історії та правознавства Семенівського навчально-виховного комплексу №1 імені М.М. Хорунжого. Педагогічний стаж 27 років.‘
Заслужений учитель України, «Відмінник освіти України» (2006), « Василь Сухомлинський» (2008) Посада, місце роботи: учитель історії та правознавства Семенівського навчально-виховного комплексу №1 імені М.М. Хорунжого. Педагогічний стаж 27 років.‘
Деталі про досвід викладання:
Використання опорних схем і таблиць із ключових питань на уроках історії та правознавства як засіб засвоєння навчального матеріалу
Інформація про досвід
Тема Викладання історії та правознавства на основі опорних схем
Мета Використання опорних схем і таблиць із ключових питань на уроках історії та правознавства як засіб засвоєння учнями навчального матеріалу
Короткий зміст досвіду Стислий виклад навчального матеріалу за опорною схемою чи таблицею; простота графічних форм; лаконізм; зорове сприйняття; логічне мислення.
Основні показники результативності переможці ІІІ (обласного етапу) предметних олімпіад з історії та правознавства – 40; переможці ІІ (обласного етапу) конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України - 28; переможці обласних конкурсів – 2; переможці IV етапу олімпіад з історії – 1; переможці ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України – 3; учасники IV етапу олімпіад з історії – 5
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором