Ілона Ш.
Індивідуальна програма підготовки кожного учня. Для уроків я використовую різноманітні презентації щоб учням було легше стежити за всім, про що я розповідаю. Атмосфера на уроці завжди спокійна, весела. Доношу до дітей інформацію самими простими словами.
Індивідуальна програма підготовки кожного учня. Для уроків я використовую різноманітні презентації щоб учням було легше стежити за всім, про що я розповідаю. Атмосфера на уроці завжди спокійна, весела. Доношу до дітей інформацію самими простими словами.
Деталі про досвід викладання:
В викладанні застосовую тільки найновіші методи навчання. Діти вивчають за допомогою гри.
У процесі вивчення мовних одиниць доцільно використовувати завдання на визначення кількості звуків, складів у почутому слові, на встановлення відповідності між переліком почутих слів і поданими предметами чи малюнками, на поділ сприйнятих на слух слів на групи за певною ознакою, на виявлення «зайвого» слова в певній тематичній групі, на визначення кількості слів у сприйнятому на слух реченні, кількості речень у почутому невеликому тексті. Для формування умінь аналізувати та інтерпретувати сприйняті на слух тексти раджу використовувати різні жанри художніх текстів (казки, оповідання, вірші), а також науково-популярні, навчальні та медіатексти. Під час їх опрацювання доцільно пропонувати другокласникам запитання і завдання, що передбачають запам’ятовування персонажів тексту, відтворення основного змісту усного повідомлення, запам’ятовування елементів фактичного змісту (Хто? Що? Де? Коли?), відповідати на запитання за змістом прослуханого, ставити запитання до усного повідомлення, вибирати необхідну або цікаву інформацію з почутого та пояснювати свій вибір, розповідати про почуття, які викликав прослуханий текст, пояснювати, чому щось сподобалось у почутому повідомленні, а щось – ні.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором