Оксана К.
• Я успішна студентка філологічного факультету одного з найкращих університетів країни. Знаю, як просто і водночас компетентно говорити про складні речі. • На заняттях створюю атмосферу довіри та спокою. • Два правила, які діють на кожному з моїх уроків: "Немає дурних запитань", "Помилятися можна".
• Я успішна студентка філологічного факультету одного з найкращих університетів країни. Знаю, як просто і водночас компетентно говорити про складні речі. • На заняттях створюю атмосферу довіри та спокою. • Два правила, які діють на кожному з моїх уроків: "Немає дурних запитань", "Помилятися можна".
Деталі про досвід викладання:
"Таке відчуття, що мені хочеться позайматися з вами ще". Таку фразу можна почути від моїх учнів наприкінці заняття.
Невимушено, з гумором, продуктивно. Можна описати мої уроки так. Для кожного учня розробляю свою програму, для кожного знаходжу свій підхід. Багато практики, мало нудних правил.
За весь час мого викладання займалася з різними учнями. І кожен, хто був готовий до активної роботи, отримував потрібний йому результат. (складання іспитів на високий бал, покращення оцінок, призові місця на олімпіадах та творчих конкурсах, поглиблення знань з української мови...)
Я не так давно була на місці учнів та абітурієнтів, тому досі пам'ятаю усі складнощі, з якими вони стикаються. Роблю усе, щоб не лише якісно попрацювати над предметом, а й забезпечити психологічно комфортні умови для кожного учня.
Будую свої уроки за принципом "Просто про складне". Проводжу їх за власною методикою, яка, крім опрацювання необхідних тем, дозволяє поглибити знання з лексики та фонетики української мови, що необхідно для грамотного й гарного спілкування українською.
Тут зображені години, у які репетитор має можливість займатися з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Більше схожих анкет