Олег Д.
4 курс медичного. 3 роки досвіду волонтерства та науково-просвітницької роботи. Голова "Навчального сектору" ОСС та зам.голови СНТ. Постійно проходжу курси з різних дисциплін та підтримую мультидисциплінарний підхід. Веду активне громадське та соціальне життя. Залюбки поділюся різними методиками навчання та психологічно підтримаю.
4 курс медичного. 3 роки досвіду волонтерства та науково-просвітницької роботи. Голова "Навчального сектору" ОСС та зам.голови СНТ. Постійно проходжу курси з різних дисциплін та підтримую мультидисциплінарний підхід. Веду активне громадське та соціальне життя. Залюбки поділюся різними методиками навчання та психологічно підтримаю.
Деталі про досвід викладання:
Свіжі знання.маю актуальні знання з біології та можу поєднати теорію з реальним практичним життям.
Індивідуальний підхід.
Творча подача матеріалу.
Методики: Індивідуальний підхід Рівний-Рівному. Створення ефективного плану навчання. Розвиток критичного мислення.
Застосування різноманітних методів
викладання. Практичне застосування.
Деталі про досвід викладання:
Спрямованість на практичне та інтуїтивне розуміння предмету в першу чергу для розуміння свого тіла. Індивідуальний підхід в залежності від цілей учня.
Простими словами про складну тему.
Рівне
Захоплююсь вивченням біології та медицини, а також ділюся своїми знаннями з іншими, працюючи як репетитор.
Мої знання з біології охоплюють анатомію, генетику, фізіологію, мікробіологію та інші різні галузі. Я стараюсь бути в курсі останніх наукових досліджень, щоб підтримувати свої знання актуальними.
У вільний час я займаюсь волонтерством у місцевій лікарнях та науково-просвітницькою діяльністю. Цей досвід дозволяє мені краще зрозуміти практичні аспекти медичної біології та забезпечити якісніше навчання учнів.
Як репетитор, я віддаю перевагу індивідуальному підходу до кожного учня, оскільки враховую їхні потреби, темп навчання та стиль сприйняття інформації. Застосовуючи різні методики викладання, я намагаюсь розвивати критичне мислення та аналітичні навички учнів.
Моєю метою є допомогти учням досягти своїх академічних цілей, розвивати їхній інтерес до науки та забезпечити їм міцні знання з біологічної галузі.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором