Нікіта К.
Я є студентом 4-го курсу фізико-математичного факультету, поглиблено вивчаю різні області математики, цікавлюся нетривіальними задачами та зв'язками математичних розділів. Основою розуміння математики завжди є правильне поєднання теоретичних знань та напрацювання практичних навичок - це і є основа мого підходу.
Я є студентом 4-го курсу фізико-математичного факультету, поглиблено вивчаю різні області математики, цікавлюся нетривіальними задачами та зв'язками математичних розділів. Основою розуміння математики завжди є правильне поєднання теоретичних знань та напрацювання практичних навичок - це і є основа мого підходу.
Загалом мета учня старших класів це підготовка до екзаменів. Мій метод підготовки полягає в розподіленні тесту на декілька ізольованих частин та їх напрацювання до повного розуміння, коли учень розв'язує задачу вже не алгоритмічно, а з повним розумінням сенсу задачі.
Для учнів, що ставляться питанням покращити саме розуміння математики або ж наздогнати програму так, аби далі комфортно навчатися без думок "цю тему я пропустив", я концентруюся на прогалинах в матеріалі, даю додаткові завдання та літературу для напрацювання необхідних навичок.
Вивчення математики не має базуватися на простому вивченні послідовності дій для кожної задачі, наша мета на уроках -- отримати навичку думати, шукати ідею задачі та бачити загальну картину.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором