Вероніка М.
Закінчила бакалаврат КНУ ім. Тараса Шевченка з відзнакою, продовжую навчання на магістратурі. Отримала сертифікацію від Cambridge University FCE C1. Маю досвід викладання англійської мови закордоном для іноземців. В цілому досвід викладання складає понад 3 роки.
Закінчила бакалаврат КНУ ім. Тараса Шевченка з відзнакою, продовжую навчання на магістратурі. Отримала сертифікацію від Cambridge University FCE C1. Маю досвід викладання англійської мови закордоном для іноземців. В цілому досвід викладання складає понад 3 роки.
Деталі про досвід викладання:
У роботі зі студентами використовую комунікативну методику та беру за основу персональний підхід, що включає в себе адаптацію матеріалів підручника під потреби та інтереси студента, використання ESL презентацій та створення уроків з 0 по автентиці. Заняття проходять на інтерактивній дошці Miro.
Багато у кого залишився неприємний післясмак некомпетентного шкільного навчання, зашкварних репетиторів та сухої університетської подачі. Логічно, що в цьому цікавого було мало, існує асоціація вивчення англійської = каторга. Сучасний здобувач освіти потребує сучасного підходу, інтерактиву, гейміфікації, кастомізації, і я реалізовую всі ці потреби.
На мою думку, англійська - це інструмент, а не самоціль. Фокус має бути не на знанні граматики чи слів, а на те, що цим можна транслювати. Необхідно рухатись за тим, що цікаво людині, а не за змістом підручника виключно. Необхідно використовувати можливість контрольованого дослідження чогось нового не лише для вивчення мови, а для прокачки особистості в цілому. Саме тому у роботі зі студентами використовую комунікативну методику, та беру за основу персональний підхід, що містить адаптацію матеріалів підручника під потреби та інтереси студента, використання ESL презентацій та створення уроків з 0 по автентиці. Заняття проходять на інтерактивній дошці Miro.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором