Катерина Д.
Кандидат фізико-математичних наук, працюю в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка на кафедрі загальної фізики. Беру участь у міжнародних наукових проектах та конференціях з фізики як дослідник. Маю багато наукових статей у фахових журналах. Отримую задоволення від спілкування з дітьми на заняттях з фізики та математики.
Кандидат фізико-математичних наук, працюю в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка на кафедрі загальної фізики. Беру участь у міжнародних наукових проектах та конференціях з фізики як дослідник. Маю багато наукових статей у фахових журналах. Отримую задоволення від спілкування з дітьми на заняттях з фізики та математики.
Деталі про досвід викладання:
Моє завдання - аби учень зрозумів, що все складне - це щось просте, на що потрібно глянути з іншого боку. Працюю на результат: пошук прогалин у знаннях та їх ліквідація, вивчення нового матеріалу, підвищення рівня знань, формування умінь для самостійного розв‘язку задач. Постійний моніторинг прогресу та перевірка пройденого матеріалу.
Деталі про досвід викладання:
Моє завдання - аби учень зрозумів, що все складне - це щось просте, на що потрібно глянути з іншого боку. Працюю на результат: пошук прогалин у знаннях та їх ліквідація, вивчення нового матеріалу, підвищення рівня знань, формування умінь для самостійного розв‘язку задач. Постійний моніторинг прогресу та перевірка пройденого матеріалу.
За більш ніж десятирічний досвід проведення індивідуальних занять з фізики та математики маю багато позитивних відгуків про свою роботу, як від задоволених батьків, так і від вмотивованих дітей, що вступили у бажаний ВНЗ. Часто моя співпраця із сім'єю починається в 7-му класі та продовжується доти, поки їхня дитина опиняється на першому курсі унівеситету.
На заняттях просто та цікаво пояснюю матеріал.
Розглядаю навчання виключно як процес взаємодії учня та викладача.
Зазвичай задаю домашнє завдання, яке учень може відпавити мені для перевірки в будь-який час.
Зацікавлена в тому, щоб у дитини з'явилося відчуття власної успішності в предметі.
На заняттях ціную включеність та активність.
Від себе створюю комфортні та сприятливі умови навчання, виходячи з потреб та поставлених задач.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором