Ірина Л.
Мене звати Ірина Мені 22 роки. У мене 2 вищі освіти : дошкільна освіта та логопедія, Я молодий спеціаліст, працювала вихователем 2 роки у приватному садку м.Львова. Працювала з дітками різної вікової категорії. Знаю,як зацікавити діток до навчання через гру. Заняття проходять в ігровій, невимушеній, дружній обстановці.
Мене звати Ірина Мені 22 роки. У мене 2 вищі освіти : дошкільна освіта та логопедія, Я молодий спеціаліст, працювала вихователем 2 роки у приватному садку м.Львова. Працювала з дітками різної вікової категорії. Знаю,як зацікавити діток до навчання через гру. Заняття проходять в ігровій, невимушеній, дружній обстановці.
Легко знаходжу спільну мову з дітками. Використовую цікаві авторські матеріали на заняттях. Проводжу якісні консультації та заняття, що допоможуть говорити чітко, зрозуміло.Постійно вдосконалюю свої навчики, проходжу заняття та вебінари.
Працюю, як з дітками у форматі індивідуальних онлайн заняттях, в яких є такі мовленнєві порушення, як дислалія, дизартрія та міофункціональні порушення. До кожної дитинки підхожу індивідуально, з'ясовую сильні сторони, щоб максимально розкрити всі потенційні можливості: соціальні, комунікативні, сенсо-моторні, когнітивні. У своїй роботі використовую сенсорну інтеграцію, монтессорі, логопедичний массаж, нейрокорекцію, логоритмику.
Чому дитині необхідне чітке мовлення?
Всі труднощі при оволодінні правильною вимовою в більшості випадків необхідно усунути до школи! На жаль, батьки не завжди надають значення нечіткій вимові своїх дітей, сподіваються, що з віком це пройде, «виговоритися»!
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором