Вікторія С.
Мене звати Вікторія, я студентка 3 курсу педагогічного факультету. Навчаюсь в Рівненському державному гуманітарному університеті. Дуже зацікавлена в професії яку обрала. Маю велике бажання практикувати свої знання які отримувала протягом 3 років навчання, чекаю на ваші заявки та залюбки почну співпрацювати.
Мене звати Вікторія, я студентка 3 курсу педагогічного факультету. Навчаюсь в Рівненському державному гуманітарному університеті. Дуже зацікавлена в професії яку обрала. Маю велике бажання практикувати свої знання які отримувала протягом 3 років навчання, чекаю на ваші заявки та залюбки почну співпрацювати.
Деталі про досвід викладання:
На мою думку, важливим завданням методики є створення та перевірка ефективності засобів навчання: підручників, зошитів з друкованою основою, карток з математичними завданнями, альбомів, таблиць, роздаткового матеріалу, діафільмів, їх застосовують за розробленою методикою. Специфічним завданням методики викладання математики є розкриття методів і прийомів вивчення кожного питання з кожного розділу: теоретичного матеріалу, формування умінь і навичок, методики роботи над задачами.
Деталі про досвід викладання:
Надаю перевагу індивідуальниму підходу до учня. Підбірка завдань методик пояснення та навантажень визначається відштовхуючись від знань учня та мети занять.
Маю великий інтузіазм та бажання полегшити навчання, зробити нього цікавим, захоплюючим та продуктивним.
Роль вчителя початкових класів в умовах дистанційного навчання набуває особливого статусу і її основними завданнями є:
– аналіз рівня забезпеченості учнів технічними засобами, підключенням до мережі Інтернет;
– обрання єдиного підходу до проведення уроків із використанням технологій дистанційного навчання;
– налагодження тісної, позитивної співпраці з учнями та їх батьками; – врахування мотиваційного аспекту навчання;
истанційне
навчання у початковій школі – це виклик для усіх учасників освітнього процесу, о
– зробити навчальний матеріал максимально доступним, цікавим, наочним і таким, що стимулюватиме до розширення знань;
– забезпечення зворотного зв’язку (дитина повинна бачити свої успіхи і вчитися працювати над помилками).
Звідси випливає, що вчитель, який працює в системі дистанційного навчання повинен:
– встановити чіткий графік спілкування в режимі on-lіne і чітко його дотримуватися;
– дуже швидко відповідати на листи учнів, батьків;
– підтримуватиісхвалюватиоперативністьшколярів;
– створити атмосферу психологічного комфорту (учень має відчути, що його наставник не суворий контролер, а добрий учитель, який завжди допоможе);
– створити умови для повноцінної самореалізації учня, прояву успішності, самоствердження, підвищення його самооцінки.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Займаюсь з учнями 1- 4 класу
Предмет:
Математика
Ціна
250 грн/год