Світлана Козача
Використовую інтерактивні підходи, які поєднують проєктну діяльність, інтегровані заняття та індивідуальні освітні траєкторії. У своїй роботі допомагаю дітям відслідковувати власні досягнення, переживати позитивний досвід навчання та усвідомлювати зони росту. Моє вчительське кредо: кожна дитина є унікальною і завдання вчителя- розкрити її таланти.
Використовую інтерактивні підходи, які поєднують проєктну діяльність, інтегровані заняття та індивідуальні освітні траєкторії. У своїй роботі допомагаю дітям відслідковувати власні досягнення, переживати позитивний досвід навчання та усвідомлювати зони росту. Моє вчительське кредо: кожна дитина є унікальною і завдання вчителя- розкрити її таланти.
Деталі про досвід викладання:
використовую цифрові технології у вивченні та закріпленні матеріалу, що вивчають діти
Деталі про досвід викладання:
навчаю дітей з діагнозом рдуг
у навчально-розвиваючій діяльності з дітьми користуюсь методом проектної діяльності та інтегрованих занять
в освітній роботі задіюю інструменти ненасильницького спілкування, спостережень та супроводу(тьюторство)
спостерігаю дітей та складаю індивідуальні траєкторії розвитку дітей
Деталі про досвід викладання:
маю власно розроблену програму та презентаційні матеріали до річного курсу Українознавство для дітей початкової школи, в якому з дітьми вивчаємо: історію, культуру України, формуємо українську ідентичність
консультую батьків щодо цікавого дозвілля дітей та проводжу екскурсійні програми для дітей 7-11років у просторі Києва
Київ
1993-1996р.р.- аспірантура Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнографії НАН України за спеціальністю етнолог; розробка наукової теми "Етнопедагогічні засади традиційного мистецтва українців».
1987-1991р.р.- навчання в Національному педагогічному університеті ім. М.Драгоманова( спеціальність: Методика та педагогіка викладання в початковій школі; спеціаліст).
Разом з чоловіком виховала власних дітей, нині мають- донька( 20р.), син(23р.).
Хоббі: contemporary dance, читання, мандри…
Участь у тренінгах:
Ненасильницьке спілкування" з тренерами Катериною Ясько, Евою Рамбал (2017 р.),Nayoma de Haen (2018 р.)
Он-лайн курс для вчителів початкової школи, розроблений МОН України, платформою EdEra та громадською спілкою "Освіторія» (2018р., 1 місяць)
Семінар-лекція канадський психолог-девелопменталіст Гордона Ньюфельда «Теорія прив»язаності»(2019р.)
Ряд вебінарів та конференцій від освітніх платформ «На урок», «EdEra», "Ptometheus ( 2019- 2025)