Наталія М.
Я за: •щирі емоції та класні заняття •конект з кожною дитиною •інтереси дитини та мотивацію до навчання Працюю на результат,а не для галочки. Впевнена,що ми знайдемо спільну мову 🫶
Я за: •щирі емоції та класні заняття •конект з кожною дитиною •інтереси дитини та мотивацію до навчання Працюю на результат,а не для галочки. Впевнена,що ми знайдемо спільну мову 🫶
Чим можу бути корисною?
1️⃣Підготовка до школи:
-знайомимось із цифрами та числами;
-вчимось рахувати в межах 20;
-формуємо математичні здібності;
-вчимось вирішувати приклади та розв’язувати задачі;
-вчимо звуки та букви;
-розвиваємо фонематичний слух;
- навчаємось читати;
-рухливі ігри;
-ігри на розвиток памʼяті, уваги, мислення, уяви, логіки.
2️⃣усунення прогалин зі шкільної програми 1-4
клас (мова/математика/читання);
3️⃣Усунення складового читання;
4️⃣Швидкочитання(курс):
-збільшення швидкості читання у х2,х3 рази;
-розуміння прочитаного;
-вміння переказувати та вибирати головне;
-вправи з нейробіки(розвиток обох півкуль головного мозку);
-вправи для покращення пам’яті та розвитку уваги,мислення.
5️⃣табличка множення (курс):
Використовуючи образне мислення, цифрообрази та історії про тварин, вчимо таблицю множення та ділення одночасно. Виконуємо вправи з нейробіки, вирішуємо приклади в робочому зошиті та у wordwoll
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором