Ольга О.
У 1988 році закінчила Донецький державний університет за спеціальністю "Філолог. Викладач української мови та літератури". Внутрішньо переміщена особа. Уже більше 3 років працюю дистанційно. Хочу допомогти здобувачам освіти краще засвоїти українську мову та літературу. Використовую сучасні методи та технології навчання.
У 1988 році закінчила Донецький державний університет за спеціальністю "Філолог. Викладач української мови та літератури". Внутрішньо переміщена особа. Уже більше 3 років працюю дистанційно. Хочу допомогти здобувачам освіти краще засвоїти українську мову та літературу. Використовую сучасні методи та технології навчання.
Деталі про досвід викладання:
Використовую сучасні методики викладання, інтерактивні дошки та платформи: https://www.figma.com/files/team/1290348754129291440/recents-and-sharing?fuid=1290348752306603223, https://padlet.com/dashboard?mobile_page=Collection&filter=combined_recents, https://justclass.com.ua, https://learningapps.org/index.php?overview&s&category=0&tool, https://meet, https://www.google.com/search та інші.
Працюю дистанційно.
Використовую такі методи викладання. Комунікативний метод: цей метод передбачає активне використання мови учнями в різних ситуаціях спілкування. Учні беруть участь у діалогах, рольових іграх, дискусіях, що сприяє розвитку їх комунікативних навичок.
Діяльнісний метод: ей метод передбачає активну діяльність учнів на уроці. Учні виконують різні вправи, аналізують тексти, створюють проекти, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу.
Проблемно-пошуковий метод: ей метод передбачає створення проблемних ситуацій на уроці, які учні повинні вирішити самостійно або за допомогою вчителя. Це сприяє розвитку їх критичного мислення та вміння знаходити рішення.
Ігрові методи: використання ігор на уроках української мови робить навчання цікавим та захоплюючим для учнів. Ігри можуть бути різноманітними: лінгвістичні ігри, ігри на розвиток пам'яті, ігри на розвиток творчого мислення.
Інформаційно-комунікаційні технології: використання ІКТ на уроках української мови робить навчання більш сучасним та ефективним. Учні можуть використовувати комп'ютери, інтерактивні дошки, мультимедійні презентації для вивчення мови.
Переваги викладання української мови:
Розвиток критичного мислення: аналіз текстів, граматичні вправи та літературні дискусії сприяють розвитку критичного мислення учнів, вчать їх аналізувати інформацію та формулювати власні думки.
Збагачення словникового запасу: вивчення української мови розширює словниковий запас учнів, допомагає їм краще розуміти тексти та висловлювати власні думки.
Формування грамотності: викладання української мови сприяє формуванню грамотності учнів, вчить їх правильно писати та говорити українською мовою.
Розвиток комунікативних навичок.
Ознайомлення з культурою та історією: Вивчення української мови нерозривно пов'язане з ознайомленням з культурою та історією України, допомагає учням краще розуміти свою країну та її народ.
Методики викладання української літератури:
Метод читацького дослідження: цей метод передбачає глибоке аналіз літературного твору, дослідження його образів, мотивів, ідей. Учні вчаться розуміти авторський задум та знаходити власний сенс у творі.
Метод проблемного навчання: цей метод передбачає створення проблемних ситуацій на уроці, які учні повинні вирішити шляхом аналізу літературного твору. Це сприяє розвитку їх критичного мислення та вміння знаходити рішення.
Метод творчого читання: цей метод передбачає творче осмислення літературного
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором