Анна Проскуріна
Репетитор для молодших класів. Готую дітей до школи через гру, казки, логіку та нейролінгвістичні техніки. Розвиваю мислення, мовлення, емоційний інтелект і цікавість до навчання. Кожне заняття — крок до гармонійного та впевненого старту в шкільному житті.
Репетитор для молодших класів. Готую дітей до школи через гру, казки, логіку та нейролінгвістичні техніки. Розвиваю мислення, мовлення, емоційний інтелект і цікавість до навчання. Кожне заняття — крок до гармонійного та впевненого старту в шкільному житті.
Деталі про досвід викладання:
Навчаю дітей не просто рахувати — а мислити логічно, грайливо і впевнено. Використовую інтерактивні методики, казкові задачі та візуальні матеріали, щоб кожен урок був як пригода. Моя мета — щоб дитина не боялася математики, а полюбила її як гру, де вона завжди може перемогти.
Деталі про досвід викладання:
Вчу дітей не лише писати грамотно, а й відчувати красу рідного слова. Уроки проходять у формі творчих завдань, казкових диктантів та літературних мандрівок. Розвиваю мовлення, уяву та любов до читання.
Деталі про досвід викладання:
Англійська — це не просто мова, це ключ до світу. Навчаю через ігри, пісні, мультфільми та живе спілкування. Діти легко запам’ятовують нові слова, бо ми їх проживаємо разом у казкових ситуаціях.
Деталі про досвід викладання:
Готую малюків до школи з любов’ю та турботою. Розвиваємо увагу, пам’ять, моторику, логіку, цікавість та емоційний інтелект. Уроки проходять у формі гри, щоб дитина не просто вчилася, а захоплювалася процесом. Створюю безпечний простір, де кожен маленький учень відчуває себе впевненим і готовим до пізнання.
Одеса
Я — репетитор молодших класів і фахівчиня з комплексної підготовки дітей до школи, яка поєднує математику, логіку, мовлення, креативне мислення та емоційний розвиток. Моє завдання — не лише навчити, а й допомогти дитині пізнати себе, розвинути цікавість до світу та здобути впевненість у власних силах.
У своїй роботі я використовую міждисциплінарний підхід: поєдную нейролінгвістичні техніки, казкові елементи, логічні задачі, вправи на розвиток мислення й мовлення. Такий підхід сприяє формуванню когнітивної гнучкості, здатності мислити нестандартно й емоційної зрілості — ключових навичок для успішного навчання.
Заняття проходять у форматі гри або тематичної пригоди — дитина не просто навчається, а активно взаємодіє, приймає рішення, розв’язує цікаві задачі, висловлює свої думки й фантазує. Я розробляю індивідуальні завдання та сценарії з урахуванням інтересів дитини — це можуть бути математичні квести, мовні ігри чи творчі завдання з певними обмеженнями, наприклад без використання конкретної літери (для тренування фонематичного слуху).
Мій підхід гармонізує академічні й емоційні аспекти навчання: я працюю над тим, щоб дитина не просто була готова до школи, а почувалася в ній комфортно. Важливими є розвиток самоусвідомлення, комунікативних навичок, вміння працювати в команді й виражати свої думки.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором