Софія Я.
Я вчитель-початківець англійської мови, маю сертифікат TESOL, що дозволяє мені вільно використовувати різні методики викладання англійської мови як для дітей так і для дорослих. Я вивчаю англійську філологію у Варшаві, тому в мене повністю іноземне середовище. Я легко знаходжу спільну мову з людьми, оскільки маю досвід спілкування з іноземцями.
Я вчитель-початківець англійської мови, маю сертифікат TESOL, що дозволяє мені вільно використовувати різні методики викладання англійської мови як для дітей так і для дорослих. Я вивчаю англійську філологію у Варшаві, тому в мене повністю іноземне середовище. Я легко знаходжу спільну мову з людьми, оскільки маю досвід спілкування з іноземцями.
Деталі про досвід викладання:
Я використовую різні методики у викладанні англійської, тому що підхід до кожного студента індивідуальний. Мої основні методики- комунікативний метод; змішане навчання; метод занурення; методика на основі завдань з реального життя, а також граматико-перекладний метод.
Я — студентка, яка вивчає філологію у Варшаві. Моє навчання допомагає мені глибше розуміти мовознавство, а досвід спілкування з людьми з усього світу, зокрема з носіями англійської, розвиває мої комунікативні навички. Це дозволяє краще розуміти, як навчати інших.Спілкування з іноземцями навчило мене знаходити підхід до кожного, незалежно від їхнього рівня володіння мовою. Я щиро прагну передавати знання тим, хто дійсно хоче вільно володіти англійською, допомагаючи їм відчути впевненість у спілкуванні.
У процесі викладання я використовую такі улюблені методики:
1.Метод занурення (Immersion Method) - допомагає учням швидко зануритися в англомовне середовище, покращуючи слухання та розуміння.
2.Граматико-перекладний метод (Grammar-Translation Method) - дає можливість детально опрацьовувати складні граматичні конструкції, допомагаючи досягти точності.
3.Комунікативний метод (Communicative Language Teaching, CLT) - сприяє розвитку мовленнєвої компетенції, допомагаючи учням подолати страх перед спілкуванням англійською.
4.Навчання на основі завдань (Task-Based Learning) - дозволяє учням вирішувати реальні ситуації за допомогою мови, що підвищує їхню впевненість у практичному використанні англійської.
Я вірю, що кожен учень унікальний, тому знаю, як адаптувати підхід для досягнення максимальних результатів у навчанні.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором