Раїса С.
Людина формується під час читання. Вона, наче люстерко, відображає те, чим захоплюється та що її оточує. У мові ми розвиваємося, навчаємося, дорослішаємо, стаємо свідомими і творимо власний простір. Важливо, що наше мовлення відображає нашу начитаність і навіть наш зовнішній вигляд. У читанні та мовленні ми формуємо нашу сутність. /Раїса С./
Людина формується під час читання. Вона, наче люстерко, відображає те, чим захоплюється та що її оточує. У мові ми розвиваємося, навчаємося, дорослішаємо, стаємо свідомими і творимо власний простір. Важливо, що наше мовлення відображає нашу начитаність і навіть наш зовнішній вигляд. У читанні та мовленні ми формуємо нашу сутність. /Раїса С./
Деталі про досвід викладання:
Методика навчання:
* Комунікативна методика.. Участь у діалогах, дискусіях, рольових іграх.
* Аудіовізуальна методика. Використання аудіо- та відеоматеріалів для залучення учнів до розвитку слухового сприйняття .
* Інтерактивна методика: заохочення до навчального процесу. Застосування інтерактивних вправ, ігор, проєктів.
* Диференційований підхід: врахування індивідуальних особливостей кожного учня.
* Проєктна методика: виконання учнями довготривалих проєктів.
Маю 14 років педагогічного досвіду навчання української мови та літератури. Спершу в школі я навчала старші класи, потім працювала в університеті. Надаю перевагу індивідуальному навчанню, проте можемо навчатися і диференційовано, в групах.
Уже від першого уроку я вивчаю прогалини знань учнів. Одночасно ми вивчаємо новий матеріал, а також наздоганяємо той, який учні із певних причин не змогти вивчити. За один навчальний рік ми можемо вивчати також програми за минулий один чи частину за два класи, щоб не розривалася система навчального процесу. У цьому випадку учень зможе легко здавати випускні екзамени.
На уроках розвиватимемо мовлення, легко і цікаво застосовуємо правила української мови для щоденного вжитку. Повірте! Мовлення учнів стає красивим, правильним, гармонійним.
Мої учні вже за 3 місяці системного навчання легко виконують всі види контрольних робіт і отримують на 3-4 бали вище, ніж раніше. Вони стають впевненими і цікавими співрозмовниками, вміють чітко формулювати свої думки, знаходити влучні висловлювання, пояснювати матеріал декількома конструктивними реченнями, а також текстами.
Запрошую до навчання, яке буде цікавим, легким і невимушеним.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором