Федір Б.
Я студент другого курсу Києво-Могилянської академії. Хоча не маю досвіду репетиторства, вважаю, що головне — зацікавити учня в предметі. Без індивідуального підходу до кожної дитини весь зміст втрачає сенс, і я як репетитор не зможу допомогти дитині здобути знання, що є моєю основною метою
Я студент другого курсу Києво-Могилянської академії. Хоча не маю досвіду репетиторства, вважаю, що головне — зацікавити учня в предметі. Без індивідуального підходу до кожної дитини весь зміст втрачає сенс, і я як репетитор не зможу допомогти дитині здобути знання, що є моєю основною метою
Деталі про досвід викладання:
Враховуючи мій молодий вік, мені здається, що я зможу більш ясно і зрозуміло пояснювати матеріал з історії, що допоможе учню краще засвоювати теми та підвищити рівень знань з цього предмету.
Київ
Детально і зрозуміло пояснювати дитині теми, використовувати, наприклад, певні аналогії, що допоможуть учню краще запам'ятовувати окремі події, зокрема історичні дати. Це, у свою чергу, сприятиме підготовці до НМТ.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором