Руслана Г.
Займаюся репетиторством вже понад 1 рік. 1 рік успішного досвіду ведення групових занять, індивідуальних занять як офлайн, і онлайн. У підготовці до НМТ мої учні набирали від 130 балів та вище. Готую з нуля до бажаного рівня.
Займаюся репетиторством вже понад 1 рік. 1 рік успішного досвіду ведення групових занять, індивідуальних занять як офлайн, і онлайн. У підготовці до НМТ мої учні набирали від 130 балів та вище. Готую з нуля до бажаного рівня.
Як відбувається підготовка до НМТ?
Перед першим заняттям я даю учневі тест у форматі НМТ, який має пройти для оцінки рівня знань. На першому занятті я роблю невелике усне опитування з проблемних тем, дізнаюся про мету учня та його особливості. Після цього я складаю програму підготовки до іспиту. Заняття починається з вирішення кількох завдань минулих тем.Далі я пояснюю у усній чи письмовій формі нову тему, показую приклади завдань із НМТ, даю друкований конспект. Після цього учень намагається самостійно вирішити завдання у форматі НМТ під моїм керівництвом. Під час уроку учень ставить всі питання, що виникають. Я намагаюся все пояснити простими словами шляхом наведення прикладів. Наприкінці чи після уроку обов'язково даю ДЗ. Учні мають зі мною зв'язок 24/7 у Telegram/Viber.
Як проводяться онлайн-заняття?
Учень переходить на урок на платформі Zoom. Паралельно ми тримаємо з ним зв'язок у Telegram/Viber, куди я скидаю потрібні файли, посилання. Учень попередньо повинен сказати, за яким підручником він займається в школі, щоб я знайшла його онлайн. Ми проводимо з ним заняття у усній, письмовій чи ігровій формі. Всі записи я веду на дошці, можу надати йому конспект уроку. Учень паралельно веде записи у себе в зошиті. Заняття можливе як з увімкненою камерою, так і без (за бажанням). Наприкінці або після уроку даю учневі ДЗ, якщо потрібно.
Як проводяться офлайн заняття?
Учень приходить до мене (можливо зі своїм підручником) із письмовим приладдям. Проводимо заняття у усній та письмовій формах, можливо в ігровій.Вирішуємо завдання з його програми або готуємося до контрольних, самостійних робіт, іспитів на теми. Учень веде конспект, якщо потрібно, я даю йому роздрукований мій конспект на тему, яку він сам обробляє вдома. Даю учневі домашнє завдання, якщо потрібне.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором