Микола Мануйленко
Я завжди заохочую учнів ставити запитання, адже помилки - це природна частина навчання, і разом ми аналізуємо, де можна покращити розуміння.
Я завжди заохочую учнів ставити запитання, адже помилки - це природна частина навчання, і разом ми аналізуємо, де можна покращити розуміння.
По-перше, математика - це складання фундаменту та комунікація. Викладаємо тему, якщо щось не зрозуміло, то вирішуємо це разом через не складні, але цікаві приклади, які допомагають краще зрозуміти матеріал. Потім я даю змогу учню спочатку показати себе, вирішуючи завдання самостійно, і допомагаю там, де потрібно, щоб він відчував підтримку та впевненість. Після цього ми переходимо до більш складних прикладів, щоб закріпити знання та розвинути критичне мислення.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором