Алла Медулич
Викладач математики – це людина, яка не просто навчає цифрам. Я – викладачка математики, яка вчить вчитися та мислити. А це – найголовніші навички кожної свідомої людини. Мої принципи: не вимагати від інших того, чого не вимагаєш від себе.
Викладач математики – це людина, яка не просто навчає цифрам. Я – викладачка математики, яка вчить вчитися та мислити. А це – найголовніші навички кожної свідомої людини. Мої принципи: не вимагати від інших того, чого не вимагаєш від себе.
Одне з головних завдань викладача – знайти способи підвищення мотивації учнів до вивчення математики, зробити кожен урок не лише змістовним, а й цікавим.
Саме тому я розпочала роботу над упровадженням технології контекстного навчання на своїх уроках.
Контекстне навчання передбачає впровадження у навчальний процес різних видів, форм та методів діяльності, які дозволяють перейти від переважно інформаційного викладу до активних методів навчання. Воно включає елементи проблемності, наукового пошуку та сприяє розвитку самоосвіти учнів.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором