Аріка Джебраілова
Я люблю поєднувати класичне з сучасним: від літературних дискусій і дебатів — до інтерактивних форматів, що роблять уроки цікавими та значущими для дітей. Моє головне завдання — надихати учнів і допомагати їм бачити в мові не обов’язок, а ресурс для життя у світі.
Я люблю поєднувати класичне з сучасним: від літературних дискусій і дебатів — до інтерактивних форматів, що роблять уроки цікавими та значущими для дітей. Моє головне завдання — надихати учнів і допомагати їм бачити в мові не обов’язок, а ресурс для життя у світі.
1. Інтерактивне навчання: використання дискусій, практичних завдань, аналізу текстів та проєктних робіт для глибшого засвоєння матеріалу.
2. Міжпредметні зв’язки: інтеграція літератури з історією, культурою, мистецтвом і сучасними медіа для формування критичного та аналітичного мислення.
3. Підготовка до іспитів і олімпіад: систематичне опрацювання тем, тренування письмових та усних навичок, формування стратегій для успішного виконання завдань різних форматів.
4. Дебати та публічні виступи: розвиток комунікативних навичок, логічного мислення та впевненості учнів через практику аргументації й презентацій.
5. Творчі проєкти та дослідження: заохочення учнів до самостійного аналізу літературних творів та творчого самовираження через есе, презентації, відео- та мультимедійні проєкти.
6. Персоналізований підхід: увага до індивідуальних потреб і сильних сторін учнів для оптимального розвитку мовних та літературних навичок.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором