Анастасія Байкова
Маю понад 8 років педагогічного досвіду. Викладала англійську, українську мови, математику та логіку для дітей 6–12 років. Працювала у STEM-школі, школі ментальної арифметики, приватних закладах, організовувала дитячі табори. Зараз — вчитель початкових класів у Нідерландах.
Маю понад 8 років педагогічного досвіду. Викладала англійську, українську мови, математику та логіку для дітей 6–12 років. Працювала у STEM-школі, школі ментальної арифметики, приватних закладах, організовувала дитячі табори. Зараз — вчитель початкових класів у Нідерландах.
Деталі про досвід викладання:
Я використовую комунікативний підхід, щоб діти відразу починали говорити англійською. На уроках поєдную ігри, інтерактивні завдання, аудіо та відео-матеріали, творчі вправи. Для молодших школярів додаю багато ігрових елементів, щоб підтримувати мотивацію та інтерес.
Кожен урок адаптую під вік і рівень учня, враховуючи його цілі та особливості.
Деталі про досвід викладання:
Працюю з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Використовую ігрові методики, творчі завдання, вправи на розвиток уваги, пам’яті та логіки. Допомагаю підготуватися до школи: навчитися читати, писати, рахувати та мислити критично.
Деталі про досвід викладання:
Маю досвід роботи з різними освітніми програмами - «Росток», «Інтелект України», базовий рівень. Працювала з учнями у підготовці до ДПА та репетиторстві з читання. Використовую інтерактивні методики, поєдную класичні завдання з іграми та вправами на розвиток уваги й логіки.
Моя мета - щоб діти не лише засвоювали матеріал, а й навчалися із задоволенням, впевнено почувалися на уроках і бачили свій прогрес.
Я вчитель початкових класів із багаторічним досвідом роботи з дітьми. За час своєї педагогічної діяльності викладала англійську та українську мови, математику, логіку, працювала у STEM-школі та школі ментальної арифметики. Маю досвід організації навчальних програм і дитячих таборів.
У своїй роботі використовую інтерактивні та ігрові методики, творчі завдання й вправи на розвиток уваги та логічного мислення. Вважаю, що навчання має приносити радість, допомагати дитині відчувати впевненість у собі та зацікавленість у нових знаннях.