Репетитор - Вікторія О. id: 197207

Вікторія О.

300 грн/год
300 грн/год

Мене звати Вікторія! За освітою психолог! Вже 7 років працюю з дітками у школі. Основні напрямки роботи з дітьми та підлітками: тривожність, страхи, низька самооцінка, замкнутість у собі, дитяча агресія, допомога у виборі професії, труднощі з адаптацією до садочка та школи, проблеми з шкідливими звичками. Звертайтеся!!! Буду рада допомогти!!!

Вікторія О.

Мене звати Вікторія! За освітою психолог! Вже 7 років працюю з дітками у школі. Основні напрямки роботи з дітьми та підлітками: тривожність, страхи, низька самооцінка, замкнутість у собі, дитяча агресія, допомога у виборі професії, труднощі з адаптацією до садочка та школи, проблеми з шкідливими звичками. Звертайтеся!!! Буду рада допомогти!!!

Предмети

Психологія

Психологія

Рівні викладання

  • Університетські курси

Деталі про досвід викладання:

Кожна методика підбирається індивудуально, з урахуванням унікальних потреб та особливостей кожного клієнта.

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

У своїй практиці використовую багато методик. Ось деякі з найпоширеніших:
Діагностичні методики:
Опитувальники:
* Шкала тривожності Тейлора
* Опитувальник САН (Самопочуття - Активність - Настрій)
* Тест шкільної тривожності Філіпса
* Багатошкальний опитувальник дитячої тривожності (БОДТ)
* Шкала депресії (Т. Балашова)
Тести:
* Тести інтелекту (наприклад, тест Векслера)
* Проєктивні тести (наприклад, тест Роршаха, тематичний апперцептивний тест (ТАТ))
* Тест «Визначення особистісної адаптованості школярів»
Методики:
* Методика дослідження соціальної адаптованості
* Методика «Самооцінка психічних станів» (за Г. Айзенком)
* Вивчення егостанів (методика модифікована та адаптована Г. Партико та Г. Кучерявою)
* Визначення показників та форм агресії за методикою А. Басса та А. Дарки (адаптація О. Осницького)
* Методика дослідження соціально-психологічної адаптації К. Роджерса - Р. Даймонда
* Виявлення схильності до емпатії (за методикою І. Юсупова)
* Діагностика вад особистісного розвитку (ДВОР) (за З. Карпенко)
* Діагностика емпатії (А. Меграбян, М. Епштейн)
* Методика виявлення групи ризику
* Дослідження наполегливості
* Дослідження імпульсивності (В. Лосєнков)
* Методика дослідження вольової організації особистості (А. Хохлов)
* Карта визначення ризику суїцидальності (В. Прийменко)
* Методика визначення схильності до суїцидальної поведінки (М. Горська)
* Модифікований опитувальник для ідентифікації типів акцентуацій характеру підлітків (О. Лічко, С. Подмазін)
Терапевтичні методики:
* Когнітивно-поведінкова терапія (КПТ): Допомагає клієнтам змінювати негативні думки та поведінку.
* Гештальт-терапія: Фокусується на усвідомленні поточних переживань та завершенні незавершених ситуацій.
* Психодинамічна терапія: Досліджує несвідомі конфлікти та їх вплив на поведінку.
Арт-терапія:
* Використовує творчість (малювання, ліплення, музику) для самовираження та вирішення проблем.
* Сімейна терапія: Допомагає вирішувати конфлікти та покращувати стосунки в сім'ї.
* Проєктивні методики:
* дослідження через реакції на неструктуровані об'єкти або ситуації
Об'єктивне тестування:
* з єдиною правильною відповіддю (тести інтелекту або досягнень)
* Стандартизоване спостереження
Це лише деякі з багатьох методик, які можуть використовуватися. Вибір конкретної методики залежить від індивідуальних потреб клієнта та мети досягнення.

Освіта:
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (К-ПНУ), спеціаліст, 2011
Вік:
36-45
Досвід:
більше 5 років

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором