Ольга П.
У дитини не виходить розв’язувати , почувається не розуміючою? Немає часу на заняття, а дитина просить допомоги , батьки нервуються і у підсумку в стресі вся сім’я на фоні шкільної математики. Моя місія - допомогти і створити умови для розкриття потенціалу кожної дитини, мотивувати учня : до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу.
У дитини не виходить розв’язувати , почувається не розуміючою? Немає часу на заняття, а дитина просить допомоги , батьки нервуються і у підсумку в стресі вся сім’я на фоні шкільної математики. Моя місія - допомогти і створити умови для розкриття потенціалу кожної дитини, мотивувати учня : до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу.
Деталі про досвід викладання:
З досвіду роботи можу зазначити, що всі дітки різні. Тому підлаштовую усі задання під потреби Вашої дитини.
Проведемо діагностику , поставимо ціль на навчання, створимо індивідуальну програму, сформуємо зручний графік занять. Працюю на результат.
Деталі про досвід викладання:
У роботі використовую компетентнісний підхід до навчання , який має на меті поєднання знань, умінь та цінностей. Лише в комплексі це дає результат. Застосовую викладання теми через створення проблемних ситуацій, надання практико-орієнтованих завдань, які зі свого боку дають змогу учням проводити аналіз та синтез інформації, оцінювати її та успішно вирішувати.
Рівне
Закінчила Рівненський державний гуманітарний університет з відзнакою. Найголовніша моя риса- це любов до дітей. Вони навчаються в того, кого люблять. Вважаю, що найголовніше це поважати кожного як особистість.
З 2019 року працюю в Рівненському академічному ліцеї.
Працюю в онлайн форматі , що дає змогу навчатися з будь-якої точки світу за зручним графіком.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором