Валерія Д.
Мене звати Валерія, я викладаю англійську мову для підлітків і дорослих, а також для дітей. Працюю з учнями різного рівня — від початківців до тих, хто готується до іспитів, конференцій чи виїзду за кордон. Для мене важливо не просто “дати тему”, а допомогти людині заговорити впевнено, з інтересом і без страху помилок.
Мене звати Валерія, я викладаю англійську мову для підлітків і дорослих, а також для дітей. Працюю з учнями різного рівня — від початківців до тих, хто готується до іспитів, конференцій чи виїзду за кордон. Для мене важливо не просто “дати тему”, а допомогти людині заговорити впевнено, з інтересом і без страху помилок.
Деталі про досвід викладання:
Кожне заняття включає розмовну практику — незалежно від рівня. Ми говоримо з першої хвилини, поступово знімаючи страхи й напругу. Я підтримую і допомагаю сформулювати думки, не перериваючи постійно на помилки — навпаки, працюємо з мовою так, щоб вона оживала й ставала звичною. Граматику я подаю через контекст: не “вивчи таблицю”, а “давай поговоримо про твої спогади і подивимось, як працює Past Simple”.
Деталі про досвід викладання:
Я викладаю французьку мову для людей з нульовим або мінімальним рівнем знань — тих, хто тільки починає свій шлях у цій красивій і складній мові. Мої уроки побудовані так, щоб зробити перші кроки у французькій легкими, зрозумілими і максимально комфортними.
На заняттях я використовую прості, логічні пояснення та багато практики — щоб учні не боялися говорити, навіть якщо ще не знають багато слів чи граматики.
На уроках я багато уваги приділяю розмовній практиці, пояснюю граматику через живі приклади, інтегрую відео, ігрові елементи, власні PDF-уроки та адаптую усе під цілі конкретного учня. Для мене важливо створювати безпечний простір, де учень не боїться говорити, помилятися, запитувати і пробувати знову. Я не женуся за “галочками в програмі” — натомість допомагаю заговорити, навчитися думати англійською і сприймати мову як інструмент для життя, а не просто предмет.
На уроках ми багато спілкуємось, незалежно від рівня. Граматику вивчаємо не ізольовано, а в контексті — у діалогах, історіях, реальних ситуаціях. Часто використовуємо відео, уривки з фільмів, подкасти, інтерактивні завдання. Я працюю за книжками English file і Speakout з додаванням автентичних матеріалів, де об’єднані граматика, лексика, говоріння й письмо навколо живих тем — таких як мрії, дружба, кризи, особисті вибори тощо.
Я люблю мову як явище і ще більше люблю допомагати іншим знаходити в ній точку опори. Якщо тобі близький мій підхід — буду рада співпраці.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором