Руслана Ж.
Маю вищу освіту. Закінчила Сумський педагогічний університет ім. А. С. Макаренка ОКР "магістр" дипломом з відзнакою. Спеціалізація: історик, викладач історії та правознавства. Моя особливість викладання - це легкість, використання доступної та простої мови. Застосовую різні методики навчання, майнд мер, перевернутий клас, гейміфікацією, ТРВЗ.
Маю вищу освіту. Закінчила Сумський педагогічний університет ім. А. С. Макаренка ОКР "магістр" дипломом з відзнакою. Спеціалізація: історик, викладач історії та правознавства. Моя особливість викладання - це легкість, використання доступної та простої мови. Застосовую різні методики навчання, майнд мер, перевернутий клас, гейміфікацією, ТРВЗ.
Деталі про досвід викладання:
Готую учнів до ЗНО та ДПА, допомагаю засвоїти шкільну програму через аналіз історичних процесів. Використовую інтерактивні завдання, роботу з картами, першоджерелами та схемами. Учні мають постійний доступ до всіх матеріалів, які допомагають їм краще засвоювати події та дати. Індивідуальний підхід дає змогу підсилити сильні сторони учня й надолужити прогалини.
Деталі про досвід викладання:
Багато працюю над підвищенням своїх знань, навиків, методик у викладанні проходячи різні курси, вебінари, навчальні тренінги. Прагну зацікавити своїх учнів навчальним матеріалом через креативні і сучасні підходи.
На моїх заняттях ти зрозумієш, що історія - це цікаво, просто, пізнавально та захоплююче. Для кращого розуміння та сприйняття матеріалу, я використовую на заняттях різні методи - бесіди, складання опорних конспектів, ілюстративні матеріали, дебати, аналіз типових помилок та розробка індивідуальних рекомендацій щодо їх усунення, а також інтерактивні вправи для запам'ятовування дат, портретів та культурних пам'яток. Використання подібних методик робить процес підготовки до іспитів більш цікавим та ефективним. Допомагаю учням встановлювати логічні зв'язки між подіями, аналізувати причини та наслідки, виявляти ключові тенденції розвитку української державності. Це дозволяє учням не просто запам'ятовувати дати та події, а й осмислювати їх значення.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором