Юрій С.
Я професійний історик. Працюю у львівському ліцеї та поєдную цю діяльність із роботою в УКУ. У своїй роботі найбільше задоволення мені приносить спостереження за ростом учнів: коли знання примножуються, а народжується впевнена в собі людина, яка не лише складатиме НМТ чи ДПА, а й зможе свідомо оперувати здобутим і відчувати власну зрілість.
Я професійний історик. Працюю у львівському ліцеї та поєдную цю діяльність із роботою в УКУ. У своїй роботі найбільше задоволення мені приносить спостереження за ростом учнів: коли знання примножуються, а народжується впевнена в собі людина, яка не лише складатиме НМТ чи ДПА, а й зможе свідомо оперувати здобутим і відчувати власну зрілість.
Деталі про досвід викладання:
Я є досвідченим репетитором з історії України (вчитель вищої категорії , кандидат історичних наук). Адаптовую матеріал до рівня учня. Моїм завданням є формування критичного мислення, яке дозволить учню не лише успішно здати іспит, але і мати міцний світоглядний фундамент, який йому обов'язково знадобиться у майбутньому.
Я маю фахову історичну освіту та досвід праці як в школі, так і в університеті. Завдяки цьому поєдную академічну глибину з практичним розумінням потреб сучасного учня. Працюю у львівському ліцеї та водночас в Українському католицькому університеті, що дає мені широкий спектр методичних підходів — від класичної історичної школи до інтерактивних і компетентнісних практик.
У моєму репетиторстві головне — індивідуальний підхід. Я завжди враховую рівень підготовки, темп засвоєння матеріалу й особисті цілі кожного учня. Планую навчання так, щоб воно було системним, логічно структурованим і водночас гнучким. Використовую методи проблемного навчання, роботу з джерелами, історичними картами та тестами у форматі НМТ, щоб формувати не лише знання, а й аналітичне мислення, навички аргументації та історичної уяви.
Навчальний процес організований так, щоб учень відчував себе співтворцем знань. Ми працюємо не лише над датами й подіями, а й над розумінням причин, наслідків та ролі людини в історії. Такий підхід допомагає краще засвоїти матеріал, глибше його осмислити й набути впевненості у власних силах.
Результат — не просто успішне складання НМТ чи ДПА, а формування зрілої, мислячої особистості, яка розуміє українське минуле та своє місце в ньому.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором