Ірина П.
Я Ірина навчалася на факультеті педагогіки психології та соціальної роботи працювала в дитячому садочку з дітьми 4 років 1 рік, тепер працюю в Конятинському ліцеї практичним психологом та класним керівником 5 класу, у своїй роботі використовую індивідуальний підхід, терпіння, доброзичливість, креативність. Вміння мотивувати дітей через гру.
Я Ірина навчалася на факультеті педагогіки психології та соціальної роботи працювала в дитячому садочку з дітьми 4 років 1 рік, тепер працюю в Конятинському ліцеї практичним психологом та класним керівником 5 класу, у своїй роботі використовую індивідуальний підхід, терпіння, доброзичливість, креативність. Вміння мотивувати дітей через гру.
Деталі про досвід викладання:
Читання:звуко-буквений аналіз, глобальне читання, складова методика.
🔹 Математика:рахунок на предметах, логічні задачі, палички Кюїзенера.
🔹 Письмо: графічні вправи, штрихування, обведення.
🔹 Розвиваючі ігри:дидактичні, рухливі, рольові.
У своїй роботі використовую традиційні методи
- Репродуктивний (викладання нового матеріалу, повторення, закріплення).
- Пояснювально-ілюстративний** (демонстрація, розповідь, робота з підручником).
- Практичний (вправи, диктанти, лабораторні роботи).
2. Інтерактивні методи
- Групова робота (проєкти, дискусії, мозковий штурм).
- Гейміфікація (навчання через гри, квести, інтерактивні завдання).
- Діалогові техніки (питання-відповіді, обговорення).
4. Диференційоване навчання
- Індивідуальні завдання для учнів з різним рівнем підготовки.
- Використання карток, онлайн-платформ для самостійної роботи.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором