Антон Л.
Привіт! Мене звуть Антон і я дизайнер. Можете не аплодувати) Приєднуйтеся. Буде цікаво та повчально!
Привіт! Мене звуть Антон і я дизайнер. Можете не аплодувати) Приєднуйтеся. Буде цікаво та повчально!
Деталі про досвід викладання:
1. Що таке графічний дизайн і навіщо він.
2..Освоєння базових знань з основ композиції
3. Розгляд основних інструментів.
4.Освоєння функціоналу програм.
5. Практичні (домашні) завдання.
6. Робота над помилками.
7. Вчимося працювати з форматами та стилями.
8. Підготовка до друку.
9.Аналіз чужого дизайну.
10. Гарантія результату
Ми почнемо з основ, які потрібні будь-якому дизайнеру, таких як композиція, колористика, типографіка, стиль та процес дизайну. Розберемося що таке вектор а що таке піксель, що таке примітив та що таке маска.
Потім ми можемо вибрати індивідуальну програму, яка відповідатиме вашим конкретним інтересам. Ми можемо зосередитися на графічному дизайні та навчитися створювати:
Логотипи;
брендові ідентичності (Бренд-буки);
Упаковки;
Флаєри;
Банери;
Сітілайти;
Стікери;
Та купу всьо різного та цікавого.
Ми будемо використовувати програмне забезпечення, яке є стандартом у галузі, таке як Figma, Illustrator, Photoshop, Pixelmator Pro, тощо.
Я з нетерпінням чекаю нашого першого уроку, під час якого ми детально обговоримо ваш особистий навчальний план. Разом ми почнемо цю неймовірну подорож у світ дизайну.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором