Анастасія М.
Вмотивована лікарка-інтерн, проходжу інтернатуру в ДУ НІССХ ім. Амосова в Києві, спеціалізуюсь на кардіології. Веду складних пацієнтів до і після операцій — зокрема військових із рідкісними та тяжкими патологіями серця. Добре володію хімією, біологією та англійською мовою, вмію робити ін’єкції.
Вмотивована лікарка-інтерн, проходжу інтернатуру в ДУ НІССХ ім. Амосова в Києві, спеціалізуюсь на кардіології. Веду складних пацієнтів до і після операцій — зокрема військових із рідкісними та тяжкими патологіями серця. Добре володію хімією, біологією та англійською мовою, вмію робити ін’єкції.
Київ
Я здобуваю медичну освіту в Україні та наразі проходжу інтернатуру в ДУ «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. Амосова» в Києві. Моя спеціалізація — кардіологія, з особливою зацікавленістю у складних клінічних випадках та пацієнтах із хронічною серцевою недостатністю, гіпертонічною хворобою, а також рідкісними вадами серця.
Під час навчання та клінічної практики я також активно опиралась на свої знання з біології, хімії та англійської мови — предметів, які не лише допомогли мені самій вступити до медичного вишу, а й стали основою для мого репетиторського досвіду.
Методи роботи з учнями
У роботі з учнями я дотримуюсь принципу:
📌 "Розуміти, а не зазубрювати."
Мої основні підходи:
1. Адаптація до рівня учня — пояснюю матеріал простою мовою, спираючись на приклади з життя або медицини.
2. Візуалізація — використовую схеми, малюнки, таблиці та створюю асоціації, які допомагають запам’ятати складні теми.
3. Поетапне засвоєння — кожен урок будується на попередньому: від бази до складних концепцій.
4. Навчання через діалог — активно залучаю учнів до обговорення, щоб розвивати критичне мислення.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором