Катерина Д.
З раннього віку читала швидше, ніж встигала думати. Пройшла шлях від булінгу до викладання, змінила школи, міста і напрямки — щоб знайти своє покликання: допомагати дітям говорити впевнено. Вчу не за шаблоном, а серцем, адже кожне заняття — це маленьке відкриття.
З раннього віку читала швидше, ніж встигала думати. Пройшла шлях від булінгу до викладання, змінила школи, міста і напрямки — щоб знайти своє покликання: допомагати дітям говорити впевнено. Вчу не за шаблоном, а серцем, адже кожне заняття — це маленьке відкриття.
Деталі про досвід викладання:
Переваги роботи зі мною:
Вмію залучати навіть сором'язливих або незацікавлених дітей
Досвід практичної роботи в школі (логопед-дефектолог)
Працюю на результат, а не за шаблоном
Створюю дружню атмосферу без стресу
Пояснюю складне просто та цікаво
У своїй роботі я керуюсь принципом: "Спочатку – дитина, потім – методика". Це означає, що я не просто використовую готові програми, а насамперед бачу в кожному учневі унікальну особистість зі своїми сильними сторонами, інтересами та темпом розвитку. Моя мета — зробити заняття цікавими, зрозумілими та корисними саме для цієї дитини.
Як я працюю:
Швидко встановлюю контакт. Я легко знаходжу спільну мову з дітьми різного віку, навіть з тими, хто соромиться чи не виявляє інтересу на початку. Використовую доброзичливу комунікацію, гру та позитивне підкріплення, щоб дитина відчула себе комфортно.
Спостерігаю в реальному часі. У процесі заняття я уважно стежу за тим, як дитина реагує на завдання — що їй подобається, що викликає труднощі або інтерес. Це дозволяє миттєво змінювати підхід: змінити темп, форму подачі, тип завдань.
Адаптую матеріал під інтереси дитини. Якщо дитина любить тварин — використовуємо картинки, історії, ігри з тваринами. Якщо їй подобається малювати — інтегрую завдання з елементами творчості. Це допомагає не лише утримати увагу, але й краще закріпити матеріал.
Навчаю через гру. Ігровий підхід — мій улюблений інструмент. Навіть складні логопедичні завдання можна виконати весело: через ребуси, квести, міні-театри чи рухливі ігри.
Будую довіру. Я створюю на заняттях атмосферу, в якій дитина не боїться помилитися, а навпаки — хоче пробувати, досліджувати, говорити. Важливо, щоб вона відчувала, що її чують і підтримують.
Що це дає:
Дитина залучена та активна — тому й прогрес помітніший.
Вона краще запам’ятовує матеріал, бо він поданий у знайомій, цікавій формі.
Зменшується стрес і напруга, а мотивація до навчання — навпаки, зростає.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором