Аліна М.
Hey! Я Аліна, мені 20 років. Живу в місті Запоріжжі, а навчаюся в Дніпрі. Рівень мови-В2. Вивчаю мови з 3 класу і роблю це регулярно, постійно покращуючи свої знання. Вивчала іспанську, зараз-німецьку. Багато подорожую, обмінюючись досвідом і культурною спадщиною з людьми з різних країн. Захоплююсь психологією і філософією. Обожнюю читати і шахи.
Hey! Я Аліна, мені 20 років. Живу в місті Запоріжжі, а навчаюся в Дніпрі. Рівень мови-В2. Вивчаю мови з 3 класу і роблю це регулярно, постійно покращуючи свої знання. Вивчала іспанську, зараз-німецьку. Багато подорожую, обмінюючись досвідом і культурною спадщиною з людьми з різних країн. Захоплююсь психологією і філософією. Обожнюю читати і шахи.
Деталі про досвід викладання:
Моя методика полягає в тому, що я використовую достатню кількість інтерактивного формату і діти, граючи, навіть не розуміють, скільки інформації вони вивчають за один урок. Я працюю на платформах з різнобарвними кольорами, де бекграунд постійно змінюється. Також, обов'язковою складовою вивчення мови є зріз знань після кожної теми. Таким чином я дивлюсь на проблемні місця, на чому треба зробити фокус і продовжити навчання додавши екстра завдань.
В мене є освіта молодшого спеціаліста в галузі Туризм. Зараз я навчаюся на 4 курсі у Дніпровському Національному університеті імені Олеся Гончара на перекладача з англійської та німецької мови. За цей період я отримала величезний досвід комунікації з носіями мови. Це були представники з Канади, США, Великої Британії. Також цікавим моментом було ознайомлення з індійським і австралійським акцентом. Досвід викладання більше 1 року. Цей рік був дійсно продуктивний, я працювала з 40+ учнями різного віку. В процесі навчання я використовую різні методики. Я комбіную класичні та сучасні методики викладання. Я спеціалізуюсь викладаючи в більшості онлайн, тому залучаю велику кількість онлайн-інструментів та платформ для організації навчального процесу. Зазвичай, я готую план уроку, який складається з warm-up( розминка), перевірка домашнього завдання або повторення матеріалу з попереднього заняття (в інтерактивній формі), нова тема( вмикаю відео-пояснення, малюю сама на дошці, даю доступ дітям до екрану, виконуємо додаткові вправи на відпрацювання) і wrap up (кінець уроку, де робимо підсумки). Отримую багато відгуків, що дітям цікаво і є прогрес. Також покращуються оцінки в школі і зникає мовний бар'єр.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором