Олеся Ч.
Я навчаюся на факультеті архітектури, але англійська завжди супроводжувала мене й супроводжуватиме й надалі. На мою думку, це шлях до розуміння один одного та можливість будувати краще майбутнє, адже зараз, вміння спілкуватися нею є затребуваним для комунікації зі всім "світом". Моя ціль - допомогти отримати ширший світогляд вашій дитині.
Я навчаюся на факультеті архітектури, але англійська завжди супроводжувала мене й супроводжуватиме й надалі. На мою думку, це шлях до розуміння один одного та можливість будувати краще майбутнє, адже зараз, вміння спілкуватися нею є затребуваним для комунікації зі всім "світом". Моя ціль - допомогти отримати ширший світогляд вашій дитині.
Деталі про досвід викладання:
Незважаючи на малий досвід, я пройшла такий самий шлях, як має пройти ваша дитина зараз, зовсім недавно, тож маю розуміння того, як це може бути виснажливо - вивчати щось нове з нуля, але я маю способи цьому запобігти: це всебічний постійний розвиток, тобто заняття з різними ресурсами (відео, фільми на тему, якою цікавиться ваша дитина, постійне спілкування англійською з викладачем, що допоможе перебороти страх висловлювання, бо це звичайний процес навчання), а не лише суха граматика та словник.
В більшості, англійську мову я вивчила самостійно, використовуваши різні ресурси та методи: тести, відео та фільми англійською, читання текстів на цікаві теми, вивчення граматики через короткі конспекти, аби не перевантажувати інформацією, вивчення слів через інтерактивні картки. Ці методи я хочу застосовувати й зі своїми учнями, адже різнобічний розвиток дуже допомагає у самому формулюванні думок та засвоєнні інформації. Заняття проходять англійською мовою, але з повторенням українською, аби дитина добре розуміла, про що йдеться.
Домашнє завдання, це короткі вправи, аби лиш засвоїти почуту інформацію на уроці, це не виснажуватиме учня й не позбавить його інтересу до вивчення мови, адже це справді може бути цікавий процес з результатом, що задовольнить учня. Основну інформацію я викладатиму на уроці, де теми й фокус варіюються кожного заняття: одне заняття - граматика, друге - словник, третє - розмовне й так далі.
Я пройшла цей шлях самостійно, вибудувавши метод, який, на мою думку є дієвим, адже я досягла рівня В2 й маю можливість вільно спілкуватися цією мовою.
Якщо ви хочете, аби ваша дитина могла легко будувати речення, зрозуміла граматику та отримувала задоволення від навчання, то я буду рада допомогти їй досягти цього.
Додатково:
Перше пробне заняття. Перед ним, я попрошу пройти тест на рівень англійської, аби зрозуміти від чого відштовхуватися, а саме на занятті ми обговоримо ваші цілі в навчанні, познайомимося, аби налагодити комунікацію, та зробимо декілька вправ, щоб зрозуміти як проходить процес.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором