Артем М.
Вітаю! Мене звати Артем. Я працюю в освіті все життя — це мій свідомий шлях. Я йду ним сміливо й впевнено, навчаю інших і навчаюся сам, ніколи не припиняючи прагнути кращого для своїх учнів. Я певен, що вмію знаходити підхід до кожного. Пояснюю так, щоб мене зрозуміли. Це основа моєї роботи: комфорт і індивідуальний підхід.
Вітаю! Мене звати Артем. Я працюю в освіті все життя — це мій свідомий шлях. Я йду ним сміливо й впевнено, навчаю інших і навчаюся сам, ніколи не припиняючи прагнути кращого для своїх учнів. Я певен, що вмію знаходити підхід до кожного. Пояснюю так, щоб мене зрозуміли. Це основа моєї роботи: комфорт і індивідуальний підхід.
Деталі про досвід викладання:
У викладанні математики роблю акцент на розумінні, а не механічному запам’ятовуванні. Завжди пояснюю складне простою мовою, використовую візуальні приклади, асоціації та життєві ситуації. Працюю над тим, щоб учні не боялися помилятись — адже помилки дають знання. Для кожного шукаю індивідуальний підхід, враховуючи темп сприйняття й рівень підготовки. Люблю показувати, що математика — це логіка, структура і навіть краса.
Деталі про досвід викладання:
У програмуванні головне — не зубрити, а розуміти принципи. Я допомагаю учням бачити логіку за кодом і вчу мислити як розробник. Ми працюємо над реальними задачами, створюємо проєкти, обговорюємо помилки та шукаємо рішення разом. Використовую гейміфікацію, щоб зробити навчання цікавим і мотивуючим. Підлаштовую темп і стиль викладання під кожного, бо кожен вчиться по-різному — і це нормально.
Деталі про досвід викладання:
Інформатика для мене — це не просто набір технічних знань, а спосіб розуміння сучасного світу. Пояснюю терміни та процеси простою мовою, використовую практичні приклади з життя та інтерактивні вправи. Навчаю працювати з інформацією, розвивати логіку й цифрову грамотність. Завжди створюю дружню атмосферу, де учень не боїться ставити запитання й може розкрити свій потенціал.
Щоб краще продемонструвати свій підхід до навчального процесу, я завжди ділюся з учнями кількома простими, але важливими правилами, яких дотримуюсь і сам:
1. «На заняття з посмішкою — з заняття з посмішкою».
Урок — це не покарання й не каторга. Якщо починає здаватися інакше — значить, треба щось змінювати.
2. «Слухаємо і не засуджуємо».
На заняттях можна — і потрібно — помилятися. Інакше навчитися неможливо.
3. «Повторення — основа навчання».
Признаюся, сам не люблю цю фразу, але вона правдива. Повторювати потрібно багато разів: десять, двадцять, сто — стільки, скільки буде потрібно саме вам.
4. «Завжди давати “п’ять” наприкінці уроку».
Яким би не був урок — ми все одно молодці. Ми щось зробили, щось вивчили, до чогось дійшли. І це варте похвали.
Також я завжди прагну знайти індивідуальний підхід.
Кожна людина по-різному сприймає інформацію. Часто учні — і дорослі також — навіть не знають, як саме їм краще вчитися. Це потрібно знайти, розкрити, спираючись на їхній досвід, допомогти зрозуміти себе. Для цього важливо знати свого учня майже як друга — тоді точно розумітимеш, як тебе почують.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором
Інформатика для 7–9 класів: легко і зрозуміло
Предмет:
Інформатика
Ціна
350 грн/год
Навчання програмування: Python, Java, WEB, Scratch, Roblox.
Предмет:
Програмування
Ціна
350 грн/год