Дмитро О.
Я репетитор з математики, який ставить на перше місце розуміння, а не зазубрювання. Пояснюю теорію у взаємодії з учнем — не просто читаю, а разом з ним обробляю інформацію. Мій підхід — навчити мислити математично, впевнено працювати з помилками і відчувати опору в знаннях. Репетиторство для мене — це не контроль, а підтримка і розвиток
Я репетитор з математики, який ставить на перше місце розуміння, а не зазубрювання. Пояснюю теорію у взаємодії з учнем — не просто читаю, а разом з ним обробляю інформацію. Мій підхід — навчити мислити математично, впевнено працювати з помилками і відчувати опору в знаннях. Репетиторство для мене — це не контроль, а підтримка і розвиток
Деталі про досвід викладання:
Пояснюю через діалог: учень не просто слухає, а активно бере участь. Розбираємо помилки спокійно — на них вчаться. У практиці стежу за ходом думок учня, підказую питаннями. Формую розуміння, а не шаблонне розв’язання.
Я — репетитор з математики, працюю з учнями 5–9 класів і допомагаю не просто засвоїти матеріал, а навчитися думати математично. У своїй роботі надаю перевагу діалогу з учнем, а не просто викладу теорії. Пояснюю матеріал у спосіб, який вимагає активної участі: ставлю запитання, прошу пояснити кожен крок — «Звідки ця дія?», «Чому саме ця формула?», «Яке правило ми тут застосували?». Це допомагає учню не лише запам’ятати, а й зрозуміти суть.
Коли учень припускається помилки, я не сварю, а зупиняюсь саме на цьому моменті. Моя мета — допомогти побачити, де саме була помилка, і чому вона виникла. Так учень краще засвоює, як треба діяти правильно. Вірю, що саме помилки — це найцінніші навчальні моменти.
Під час практики учень виконує завдання під моїм наглядом. Я не даю відповідь одразу — натомість заохочую подумати: «Почекай, тут краще зупинись і поміркуй ще раз», або «Згадай, які в нас є властивості/правила». І лише тоді, коли учень сам не може дійти до відповіді — я підказую або пояснюю.
Працюю спокійно, терпляче, з повагою до темпу та індивідуальностей кожного учня. Використовую приклади з реального життя, щоб показати, як математика працює навколо нас. Мені важливо, щоб учень не просто вчився «для оцінки», а починав розуміти, відчувати впевненість у своїх силах і не боявся складних задач.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором