Софія Б.
Мене звати Софія, я — студентка Національного університету «Острозька академія», навчаюсь на спеціальності "Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно)" з поглибленим вивченням англійської та німецької мов. Пропоную індивідуальні заняття з англійської, німецької мови та біології для школярів.
Мене звати Софія, я — студентка Національного університету «Острозька академія», навчаюсь на спеціальності "Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно)" з поглибленим вивченням англійської та німецької мов. Пропоную індивідуальні заняття з англійської, німецької мови та біології для школярів.
Деталі про досвід викладання:
У викладанні біології поєдную науковий підхід із наочністю та практикою. Пояснюю складні теми просто, використовую таблиці, відео, експерименти. Учні вчаться розуміти логіку природи, аналізувати явища і застосовувати знання. Готую до іспитів з індивідуальним підходом і мотивацією.
Деталі про досвід викладання:
Використовую комунікативну методику з акцентом на усну мову. Комбіную граматику й лексику з інтерактивами: діалоги, відео, ігри. Пояснюю доступно, враховую вік і рівень. Учні говорять впевнено вже після кількох занять. Матеріали надаю, атмосфера — без стресу.
Деталі про досвід викладання:
У викладанні німецької мови використовую комунікативно-граматичний підхід. Акцент на живу мову, практичне спілкування, правильну вимову та розуміння граматики. Заняття проходять у дружній атмосфері, з іграми, діалогами, відео та підтримкою. Німецька стає цікавою й доступною.
Крім мов, з дитинства захоплююсь біологією, тож із задоволенням також допомагаю учням краще зрозуміти цю науку.
Працюю з учнями початкової, середньої та старшої школи, допомагаю:
- підтягнути шкільну програму;
- підготуватись до контрольних, ДПА чи НМТ;
-розвинути навички розмовної мови;
-навчитися правильно читати, писати й розуміти граматику.
📚 Методика викладання
Мої заняття побудовані на принципах доступності, наочності та практичності. Я завжди орієнтуюсь на рівень, вік і цілі учня. Використовую комунікативну методику — це означає, що мови ми вчимо не "для тестів", а щоб говорити, слухати, розуміти і думати іноземною.
✔️ З мов:
- пояснюю граматичні теми просто, з прикладами й асоціаціями;
- навчаю правильній вимові — як звучить слово, де ставити наголос, як говорити природно;
- активно використовую ігри, відео, пісні, картки, діалоги;
-навчаю мислити мовою, а не перекладати "в голові".
✔️ З біології:
- пояснюю теми у зрозумілій, логічній формі, щоб учні бачили зв’язки між явищами;
-використовую багато наочного матеріалу: малюнки, відео, моделі, а також цікаві факти, які справді захоплюють;
-учні не просто вчать "що таке мітохондрія", а бачать, аналізують, розуміють.
🎓 Що отримують мої учні
🔹 Міцні знання й розуміння предмета — без «зазубрювання».
🔹 Впевненість у своїх силах та подолання мовного бар'єра.
🔹 Гарну вимову та чітке мовлення.
🔹 Навички логічного мислення та самостійного аналізу (особливо в біології).
🔹 Хороші оцінки, підготовку до тестів та контрольних без стресу.
🔹 І найголовніше — інтерес до навчання, який лишається надовго.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором