Олена Щ.
Мене звати Оленка і я English-тічер. Колись я казала, що ніколи не буду вчителем, але ось я тут, і моя пристрасть до англійської мови не дає мені спокою. Я інтроверт, але коли знайома з людиною довше, можу говорити багато і піднімати настрій. Вночі я почуваюся найпродуктивнішою, слухаю музику та займаюся улюбленими справами.
Мене звати Оленка і я English-тічер. Колись я казала, що ніколи не буду вчителем, але ось я тут, і моя пристрасть до англійської мови не дає мені спокою. Я інтроверт, але коли знайома з людиною довше, можу говорити багато і піднімати настрій. Вночі я почуваюся найпродуктивнішою, слухаю музику та займаюся улюбленими справами.
Деталі про досвід викладання:
Мій підхід простий: ніяких універсальних матеріалів, ніяких нескінченних граматичних вправ без мети, ніякого позіхання перед екраном. Ми будемо багато розмовляти — не тому, що я люблю розмовляти (ну, може, трохи), а тому, що саме так живе мова.
Кожен студент є особливим, і я завжди про це пам'ятаю. Саме тому я створюю кожен урок, виходячи з ваших потреб. Наші уроки не будуть схожими на уроки — вони будуть схожими на реальне життя, тільки англійською мовою.
Я вивчала англійську філологію протягом 4 років — і хоча спочатку я не планувала ставати вчителем, всі стежки привели мене сюди. І я дуже рада, що так сталося!
Я не використовую один і той самий метод для всіх. Кожен учень є особливим, тому я завжди адаптую урок під вас. Я вважаю, що це найважливіше — відчувати, що твій вчитель бачить тебе і слухає тебе. Деяким учням потрібно більше граматики, іншим — більше розмовної практики або впевненості в собі — і я будую урок навколо цього.
Ми багато розмовляємо — тому що так ти починаєш думати англійською і використовувати її природно. Але я також дбаю про те, щоб граматика, лексика, читання та аудіювання завжди були включені — але так, щоб це мало сенс і було пов'язано з реальним життям. Моя пам'ять дозволяє запам'ятовувати все, що мені розповідають, тому не дивуйтесяся, якщо я згадаю деталі нашого попереднього спілкування
Я пояснюю все якомога простіше — і не переходжу до наступного матеріалу, поки ви не відчуєте себе комфортно. Ви ніколи не будете почуватися нерозумно, якщо запитаєте щось двічі — для цього я тут і є.
А результати?
Студенти починають говорити більш вільно, перестають боятися помилок і часто кажуть: «Тепер це нарешті має сенс». І я люблю це чути. Бо це означає, що ми робимо все правильно — разом!
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором