Арсеній Л.
У своїй роботі поєдную ігрові методики, візуальні матеріали та комунікативний підхід, щоб навчання було цікавим і ефективним. Створюю доброзичливу атмосферу, де діти не бояться робити помилки, активно спілкуються та поступово вчаться мислити англійською. Моя мета — прищепити дітям любов до мови та закласти міцний фундамент для подальшого навчання.
У своїй роботі поєдную ігрові методики, візуальні матеріали та комунікативний підхід, щоб навчання було цікавим і ефективним. Створюю доброзичливу атмосферу, де діти не бояться робити помилки, активно спілкуються та поступово вчаться мислити англійською. Моя мета — прищепити дітям любов до мови та закласти міцний фундамент для подальшого навчання.
Деталі про досвід викладання:
Граматико-перекладний метод акцентує на правилах і перекладі — формує граматичну базу. Аудіолінгвальний — вчить мовленню через повторення, розвиває автоматизм. Комунікативний — спрямований на спілкування, розвиває всі мовні навички та впевненість у використанні мови.
Мене звати Арсеній, і я — вчитель англійської мови з досвідом роботи з учнями молодшого шкільного віку. Я обрала цю професію, бо щиро люблю дітей та вірю, що вивчення іноземної мови з раннього віку відкриває перед ними багато можливостей у майбутньому.
У своїй роботі я дотримуюся принципу: «Навчання через гру — це не просто розвага, а ефективний шлях до знань». Саме тому мої уроки наповнені піснями, рухливими вправами, яскравими картками, казками та рольовими іграми. Це допомагає дітям не лише краще засвоювати нові слова та граматичні структури, а й полюбити процес навчання.
Я також активно використовую комунікативний підхід — стимулюю дітей говорити англійською навіть із базовим словниковим запасом. Я вважаю, що головне — це не ідеальна вимова чи правильна граматика з першого разу, а бажання висловити думку і не боятись помилок.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором