Мирослава М.
Студентка, навчаюся у Франції протягом 3 років. Володію французькою мовою на рівні B2 (сертифікат DELF). Маю досвід адаптації до міжнародного середовища та ефективного навчання в іншомовному середовищі.
Студентка, навчаюся у Франції протягом 3 років. Володію французькою мовою на рівні B2 (сертифікат DELF). Маю досвід адаптації до міжнародного середовища та ефективного навчання в іншомовному середовищі.
Мені близька ідея виховання, яка лежить в основі французької освітньої системи — повага до дитини як до повноцінної особистості. Вважаю, що роль вихователя — не просто навчати, а створювати умови, в яких дитина зможе розвиватися природньо, через досвід, спостереження, гру та спілкування.
Я підтримую м’який, але структурований підхід: діти мають відчувати свободу, але в межах чітких, зрозумілих рамок. Важливо будувати довірливі стосунки, бути поруч, але не тиснути.
Дуже подобається, як у Франції працює ідея «навчатися через дію» — коли дитина сама пробує, помиляється, відкриває щось нове, а дорослий — не нав’язує, а направляє. Такий підхід допомагає розвивати впевненість, самостійність і бажання вчитися.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором