Ігор Супрун  репетитор  Англійської мови онлайн

Ігор Супрун

250 грн/год
250 грн/год

Мене звуть Ігор. Живу в Харкові. Я перекладач і викладач англійської мови. Людина я врівноважена, добродушна і творча. Англійську мову люблю і вічно фонтаную ідеями, тому на моїх заняттях не нудно. Жахливий перфекціоніст, тому працювати доведеться на знос, і якщо вже візьмуся за студента, то вже «не злізу», поки він не стане «американцем».

Ігор Супрун

Мене звуть Ігор. Живу в Харкові. Я перекладач і викладач англійської мови. Людина я врівноважена, добродушна і творча. Англійську мову люблю і вічно фонтаную ідеями, тому на моїх заняттях не нудно. Жахливий перфекціоніст, тому працювати доведеться на знос, і якщо вже візьмуся за студента, то вже «не злізу», поки він не стане «американцем».

Предмети

Англійська мова

Англійська мова

Рівні викладання

  • 7-9-й класи
  • Розмовна мова
  • Рівень А1-А2 (Beginner, Elementary)
  • Репетитор для початківців
  • Граматика
  • 5-6-й класи

Деталі про досвід викладання:

1. Профессиональная и ясная подача материала – с толком, с чувством, с расстановкой
2. Максимум интерактивного говорения с уверенной грамматикой!
3. Расширение словаря без зубрежки, предлагая ученику не учить, а «проживать» язык
4. Понимание речи и мыслей носителей благодаря обучающим видео сериалам
5. К старшим свой подход. Одна моя ученица даже вышла замуж за иностранца.

Місця занять

В учня:
Ні
У викладача:
Ні
Онлайн:
Так

Про себе:

Закінчив я Харківський державний університет імені Горького в 1994 році за спеціальністю перекладач-референт і викладач англійської та німецької мов.
Крім перекладацької діяльності також викладав у різних навчальних закладах – від школи до університету, накопичуючи досвід і розробляючи власну комунікативну методику. Зараз поєдную переклади з онлайн навчанням.
Будучи перекладачем, вважаю, що найголовнішим аспектом при вивченні мови є говоріння. Безумовно, письмо, аудіювання і читання важливі, але ці аспекти повинні постійно виводитися в мову. Кожні 5-10 хвилин уроку!

Фрагментарно щодо заняття:
Говоримо тільки англійською. Спочатку розігрів: питання на вчорашню тему, ситуативні інтерв'ю або опис фотографій. Скоромовки, віршики-тренажери на відпрацювання минулого матеріалу. Потім нова тема, де використовуємо наочні засоби, скажімо справа картинки, зліва – нова лексика. Match these pictures with the words! Придумай речення за картинками з новими словами, задаємо один одному питання, але вже зі свого життя з цими словами.

Я категорично проти зубріння слів. Роблю так. Скажімо, хочемо запам'ятати слово bicycle -велосипед. Згадуємо зі свого досвіду, краще негативного. Якщо ви падали в дитинстві з велосипеда, давайте програємо ту ситуацію з вашого дитинства так, щоб ви прожили її ще раз і раз 10 повторили слово bicycle. Але вже з почуттям, з толком, з розстановкою.

Далі завдання за методом Бебриса зі створенням і дрилінгом – повторенням за вчителем ситуацій з новими словами і наростанням темпу мови – спочатку дивлячись на текст, потім не дивлячись повторюємо не дослівно, але сенс. Потім власні діалоги. Тут же скоромовки, віршики-тренажери. Потім даю Wordwall.

І, нарешті, переходимо до текстів за підручником. Тут щосили працюють 4 аспекти: слухаємо, читаємо, пишемо, говоримо – завдань тьма і всіх їх описувати не варто – все індивідуально. Але говоріння займає не менше 85%. Однак мета досягнута: ми можемо говорити за темою, висловлюючи власну думку і оперуючи новою лексикою і граматикою.

Протягом уроку в міру появи нового слова або конструкції тут же записуємо ситуацію за методом Бебриса. До кінця уроку таких ситуацій накопичиться достатньо, і ми відпрацьовуємо їх повторенням на швидкість і когнітивне розуміння без підглядання.

Результати мого онлайн-викладання позитивні, але я не можу без дозволу студентів дати номери їх телефонів, щоб вони це підтвердили. Скажу одне: всі мої учні страждають лише одним побічним ефектом – патологічної закоханістю в мову. Але це не піддається лікуванню, соррі.

Може виникнути питання, чому я вважаю за краще навчати з рівня А1-А2 не вище?
Відповідаю: Просто я люблю сам створювати з сирої глини прекрасний витвір мистецтва (соррі за нескромність). Я повинен сам вести учня - від початку і далі. Це як моя дитина. А якщо студенти вже вище А2, то вони вже... ну немов з дитбудинку. Нікого не хочу образити.

Освіта:
Харківський національний університет ім. Каразіна (ХНУ), спеціаліст, 1994
Вік:
50+
Досвід:
більше 20 років

Розклад викладача

Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором