Ігор Супрун
Привіт із Харкова. Я викладач із 30-ти річним стажем. Завдяки унікальній розмовній методиці "проживання" мови навчу мислити творчо, писати грамотно та говорити впевнено – як удома, так і за кордоном. Комфортна атмосфера, дуже ясна подача матеріалу та вся програма навчання з урахуванням ваших страхів та побажань. Перший урок безкоштовно.
Привіт із Харкова. Я викладач із 30-ти річним стажем. Завдяки унікальній розмовній методиці "проживання" мови навчу мислити творчо, писати грамотно та говорити впевнено – як удома, так і за кордоном. Комфортна атмосфера, дуже ясна подача матеріалу та вся програма навчання з урахуванням ваших страхів та побажань. Перший урок безкоштовно.
Деталі про досвід викладання:
1. Индивидуальная программа под вас, учитывая ваши страхи и личные пожелания.
2. Профессиональная и ясная подача материала – с толком, с чувством, с расстановкой
3. Максимум интерактивного говорения с игровой проработкой лексики и грамматики!
4. Научу «проживать» язык, вовлекая новый материал в ваш личный жизненный опыт
5. Научимся понимать носителей благодаря обучающим аудио курсам и увлекательным видео сериалам
Закінчив Харківський державний університет імені Горького у 1994 році за фахом перекладач-референт та викладач англійської та німецької мов.
Окрім перекладацької діяльності працював у навчальних закладах – від ліцею до університету, розробляючи власну комунікативну методику проживання мови.
Будучи перекладачем, вважаю найголовнішим аспектом говоріння. Граматика, аудіювання та читання дуже важливі, але ці аспекти повинні постійно виводитися у мова захоплюючими прийомами.
Не бравірую нагородами чи крутими презентаціями щоб за всяку ціну отримати учня, бо вважаю важливим інше. Насамперед це створення затишної атмосфери на уроці та професійне вміння наочно та ясно подати складний матеріал, мотивуючи навіть тих, хто поставив на собі хрест.
Був у мене учень, якого батьки силоміць змусили займатися. Його цікавив лише баскетбол. Спочатку на уроках була нудьга та роздратування, поки я не заговорив про баскетбол англійською. Ми стали жити його проблемами: обговорювали, розігрували ситуації, нескінченно спілкувалися. Завдяки моїй методиці він пропускав лексику та граматику через себе спочатку на баскетбольні, а потім і на інші теми. Через деякий час студент здав тести і тепер навчається в Америці.
У іншої учениці в школі все йшло добре, крім англійської. На моїх уроках вона все зубрила і відповідала правильно, але без почуття мови. Я став давати завдання не на правильну відповідь, а на висловити свою думку щодо медицини, бо вона мріяла стати лікарем. Все в рамках «лікар-пацієнт» із застосуванням рольових ігор, відеосюжетів та інших засобів. Коли ж на вступному іспиті спалахнула суперечка з теми, моя учениця почала висловлювати свою думку, підкріплюючи цитатами з біологічних журналів англійською мовою. І вчинила.
До людей старшого покоління особливий підхід – теж ігровий, але виходячи з їх специфіки. Навчав склад однієї компанії, де я працював перекладачем, поступово занурюючи учнів у змодельовані ситуації, а потім на реальних місцях в Індії: під час випробувань обладнання та побуту: готель, покупки, візит до лікаря тощо. В результаті перемога та поразка: тепер їм не потрібний перекладач за кордоном. Вони чудово справляються самі.
Постараюся вчити вас думати мовою і розуміти носіїв, тому забудемо про шкільне зубріння. Якщо хочемо запам'ятати слово bicycle – велосипед, згадуємо зі свого, краще негативного досвіду про велосипед. Якщо падали в дитинстві, програємо минулу ситуацію так, щоб ви ще раз прожили проблему та 10 разів повторили слово bicycle у змодельованих діалогах та іграх. Переносячи новий матеріал на вирішення власних реальних проблем, скажімо, оплата кредиту, звернення до лікаря, знайомство з дівчиною і т. д., ви тим самим не навчаєте, але «живете» мову.
Ви поринете також у світ аудіо історій, спеціально адаптованих Оксфордом під ваш рівень, а також станете глядачем/актором навчальних відеосеріалів – все це спрямоване на те, щоб ви вміли виражати себе красиво, впевнено та грамотно!
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором