Наталія Ващенко
Я закінчила філологічний факультет і вже понад три роки викладаю. Для мене важливо не лише дати знання, а й подбати про психологічний комфорт учня на уроці. Завжди шукаю нові підходи, щоб пояснити складні речі максимально просто й зрозуміло. Мені близька ідея: навчання має надихати, а не тиснути.
Я закінчила філологічний факультет і вже понад три роки викладаю. Для мене важливо не лише дати знання, а й подбати про психологічний комфорт учня на уроці. Завжди шукаю нові підходи, щоб пояснити складні речі максимально просто й зрозуміло. Мені близька ідея: навчання має надихати, а не тиснути.
1. Від особистого бачення:
«Я вірю, що справжній учитель — це не лише той, хто навчає, а й той, хто допомагає дитині відчути себе впевненою та почутою. Саме з таким підходом я вже понад три роки викладаю літературу та мови…»
2.Від досвіду:
«Маючи понад три роки досвіду викладання, я навчилася поєднувати знання з турботою про психологічний стан учнів. Для мене важливо, щоб кожен урок був не тільки корисним, а й надихаючим…»
3.Від предмета:
«Література для мене — це не лише тексти й програми, а живий світ, у якому кожен може знайти щось своє. Тому я прагну допомогти дітям відкрити цей світ і водночас легко й доступно зрозуміти складні речі…»
4.Від ролі вчителя:
«Учитель для мене — це провідник, який не лише дає знання, а й підтримує дитину в її розвитку. Саме так я бачу свою місію вже понад три роки викладання.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором