Ruslan D.
Першим в Україні отримав Certificate of Proficiency in English, який підтверджує знання мови на рівні носія. Після переїзду в Ауровіль у 2001, першим в Індії отримав кембриджський викладацький CELTA у British Council (Нью Делі). Є одним із найкращих у світі експертом із сучасної англійської мови серед російсько- та україномовних.
Першим в Україні отримав Certificate of Proficiency in English, який підтверджує знання мови на рівні носія. Після переїзду в Ауровіль у 2001, першим в Індії отримав кембриджський викладацький CELTA у British Council (Нью Делі). Є одним із найкращих у світі експертом із сучасної англійської мови серед російсько- та україномовних.
Деталі про досвід викладання:
Ви не вчитимете рунгліш.
Є можливість вивчати живу англійську мову, яка виходить за межі мови підручників, що зашорюють мозок.
Навіть на початкових рівнях є практика із носіями онлайн.
Учні навчаються, як ефективно керувати увагою, використовувати ШІ та ін.
Замість звичайних вправ використовуються, наприклад, безперечне відновлення діалогів, відеопазли ОКІНТВ, інтервальні двосторонні переклади, завдання на перефразування, інтервальні зіставні перекази та ін.
Англійську вивчив самостійно, за 2 роки, а заразом і французьку.
Вчитель на своїх уроках сам помилок не робить.
Вчитель чесний: якщо чогось не знає, не фантазує, а обіцяє дати відповідь протягом доби.
Особливості процесу навчання
Замість бездумного зазубрювання неясних граматичних правил та абстрактних філологічних термінів учні навчаються розпізнавати закономірності (patterns). Застосовується контекстуальний розвиток індукції та невербального мислення через змішану мову.
Якщо школярам потрібна допомога з домашньою роботою, вони можуть виконувати її нестандартно, ставлячи при цьому начебто прості питання, які вибухнуть мозок навіть викладача іняза.
Для підняття мотивації діти можуть навчатися, як створювати драматичні відеоблоги англійською та англійською.
Не приймаються учні з поганим здоров'ям чи вихованням, а також кандидати, у яких вже повністю відбито полювання вчитися, та відсутній мінімальний контроль над своїм тілом та мінімальний рівень самоспостереження, оскільки бажано буде освоїти деякі психологічні та фізичні вправи, які значно підвищують продуктивність розумової діяльності.
Тут вказані вільні години репетитора для занять з новими учнями. Інформація про вільні години в реальних умовах може змінюватися кожної години. Тому точні години треба уточнювати з репетитором